Pages

Ads 468x60px

29 July 2010

nEw DesIGn bALAnG CoMeL LAGiiiii

TAARAAAAAAA ni ada  
nEw DesIGn bALAnG CoMeL LAGiiiii 
jamu-jamu la mata kalau dah berkenan 
boleh bagitaw NaDiA k ^__^

1SET RM80
ADA 6 BIJI BALANG
BALANG NI PLASTIK JA
GERENTI XPECAH LAH ^__^
RAGA BESI TU RM15 BLH JUGAK DIHIAS KALAU MAHU
SEDIKIT CAS AKAN DIAMBIL MENGIKUT HIASAN
NI RAGA TANPA HIAS RM15

26 July 2010

nEw DesIGn bALAnG CoMeL LAGiiiii

adew sape2 nak tak blh bgatw yer kalo berkenan di hati 
1set rm85 ceriakn kuih raya anda dengan balang comel nadia ^__^

1SET RM85
ADA 6 BIJI BALANG
BALANG NI PLASTIK JA
GERENTI XPECAH LAH ^__^

25 July 2010

MaSAlAh mAsAlAh mAsAlAh

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jerawat jerit hati aku
ermmmm agak tension bagi aku kalo jerawat
mula merebak di kulit muka saya mang agak tnsion
xtau nk buat apa dah dulu kulit licin xdak jerawat
kenapa sekarang dia muncul kembali tidakkkkkkkkkkkkkkkk
kenapa harus aku untuk kau memilih untuk bertengek di muka comel aku
(OPS PERASAN SUDAA ^__^ ) kenapa kenapa kenapa
KATAKANLAHHHHHH masalh kesihatan aku tidak selesai
muncul lagi masalah kesihatan lagi kenapa harus aku....
bersyukur kat ALLAH jugak sebab memilih aku
mesti ada sebab kan(tok sdapkan hati yang tgh xsedap)
sabar jalah pergilah kau wahai jerawat
jagn kau tinggal kesan parut walaupun setitik...
aku BERHARAPPPPPPPPPPPPPPP
MyEm0.Com

24 July 2010

nEw DesIGn bALAnG CoMeL LAGiiiii


1SET RM80
ADA 6 BIJI BALANG
BALANG NI PLASTIK JA
GERENTI XPECAH LAH ^__^

nEw DesIGn bALAnG CoMeL

xkan tengok ja order la satu
MyEm0.Com
dua tiga pon xpew 
MyEm0.Com









1SET RM80
ADA 6 BIJI BALANG
BALANG NI PLASTIK JA
GERENTI XPECAH LAH ^__^

21 July 2010

sAyA MAhU pEnDaPaT aNdA

salam semua salam 1 malaysia raya akan menjelang lagi
kamu-kamu pasti memikirkan baju raya..duit raya...kuih raya..
bagi kaum-kaum ibu mesti sangat memikirkan tentang
langsir baru karpet baru sarung kusyen baru n 
semua la yang nk kelihatan baru
so apa kata tahun ni kita tampakkan kelainan 
sedikit pada hari raya yang akan tiba 
dengan balang kuih raya yang baru lagi comel
taraaaaaaaaaaaaa
rasa-rasa ok tak??
tolong bg pendapat yer
kalo ada sapa2 berminat blh la msg saya yer 
so tunggu warna n corak yg akan datang




19 July 2010

TiPs SeRtA pAnDuAn mEnGhaDiRi tEmUdUgA





Menghadiri temuduga kerja adalah perkara biasa bagi kalangan graduan lepasan ijazah, diploma, lepasan SPM, mahupun golongan yang sudah pun bekerja.
Jika diketepikan soal politik, kabel, dan talian hayat, apakah faktor utama kepada kejayaan sesebuah temuduga?

Kejayaan awal
Andaikan anda mendapat suatu panggilan temuduga bagi mengisi sesebuah jawatan kosong yang pernah anda pohon suatu ketika dahulu di sesebuah organisasi.
Apa yang harus anda lakukan? Setkan dalam minda bahawa anda telah pun berjaya dalam peringkat pertama mengejar karier. Jangan sesekali memandang rendah akan kuasa minda.
Minda yang dapat disetkan dengan baik mampu memberi kekuatan kepada keseluruhan perjalanan temuduga yang akan dilalui ini.
Setkan bahawa:
Tanpa kejayaan anda di peringkat pertama ini, tidak mungkin akan wujud peringkat kedua. Oleh itu, perjalanan mesti diteruskan.

Persiapan awal: Kajian
Sebaik mendapat surat temuduga, buat sedikit persiapan sebelum tiba tarikh temuduga.
Kaji latar belakang organisasi yang menawarkan temuduga jawatan kosong kepada anda. Apakah urusan utama organisasi tersebut, berapa lama ditubuhkan, saiz organisasi, kaitan organisasi dengan anda, dan sebagainya.
Buat kajian terperinci tentang jawatan yang ditawarkan. Kenapa jawatan itu diwujudkan, peranan utama jawatan, pengetahuan yang perlu ada untuk mengisi jawatan tersebut, dan mengapa anda rasa anda diperlukan untuk mengisi jawatan tersebut.
Kalau dapat, lihat berapa banyak kerusi yang ditawarkan untuk jawatan tersebut, serta berapa ramai calon yang dipanggil untuk temuduga jawatan tersebut.
Kaji juga sejauh mana anda sendiri memerlukan jawatan mahu pun organisasi tersebut. Sejauh mana ia bersesuaian dengan kelulusan anda, dan sejauh mana kelulusan anda bersesuaian dengan jawatan tersebut.
Sekiranya anda berasa selesa setelah menjalani kajian-kajian di atas, besarlah harapan anda untuk berjaya dalam temuduga itu nanti.
Sebaliknya jika anda rasa kurang selesa, cuba cari tawaran lain dan lupakan temuduga tersebut, melainkan anda memang terdesak untuk meneruskan kehidupan anda sehari hari.

Persiapan sebelum temuduga
Pada hari temuduga, bangun awal. Banyak perkara yang harus anda lakukan sebelum pergi ke tempat temuduga, dengan tenang dan tidak gopoh gapah.
Sebelum solat subuh, lakukan solat sunat hajat (lepas subuh tak boleh, masa tu tak boleh solat sunat dah). Minta supaya dipermudahkan urusan temuduga anda pada hari tersebut.

Tali leher bagi lelaki adalah wajib
Selepas mandi (jangan tak mandi pula), bagi lelaki, wajib memakai baju kemeja lengan panjang lengkap dengan tali leher, tidak kira bagi jawatan apa sekalipun. Bagi perempuan, kenakan pakaian yang sopan dan semestinya menutup aurat.

No perfume, please!
Elakkan memakai bau-bauan atau sebarang perkara yang bermaksud untuk berwangi-wangian. Selain berdosa (bagi perempuan), bau-bauan ini boleh mengakibatkan markah anda ditolak seandainya penemuduga terhidu perfume anda sewaktu proses temuduga dijalankan.

Dapatkan gambaran isu semasa
Para remaja biasanya kurang berminat untuk mengetahui isu semasa, terutama bab politik dan ekonomi. Kerana ianya membosankan dan tidak seseronok tabloid Metro Harian.
Namun, untuk hari temuduga, korbankan sedikit ketidakselesaan itu. Selepas bersarapan ala kadar, ambil masa baca suratkhabar atau dengar radio. Paling baik kalau dapat tonton dengan Buletin Pagi di TV3, sambil sarapan pun boleh dengar.
Kalau tak dapat tonton TV, baca suratkhabar utama seperti Berita Harian, Utusan, New Straits Times, The Star, dan sebagainya.
Baca topik-topik semasa, politik, ekonomi, dan isu-isu kerajaan serta berita yang mempunyai kaitan dengan jawatan anda jika ada.
Penemuduga biasanya berminat dengan calon yang mempunyai kepekaan dan keprihatinan terhadap persekitaran hidup masyarakat keseluruhan, terutama dari segi fizikal, sosial, ekonomi, pentadbiran serta politik.

Melangkah ke lokasi temuduga
Sebelum meninggalkan rumah, pastikan anda membawa bersama surat panggilan temuduga serta dokumen-dokumen yang diisyaratkan dalam surat panggilan temuduga.
Buatkan satu check-list ringkas supaya tiada yang tertinggal melainkan tapak kaki.
Pastikan anda tiba sebelum masa yang ditetapkan. Aspek masa amat dititikberatkan dalam sesebuah program temuduga.
Setibanya anda di lokasi, tenangkan diri dan banyakkan doa tawakkal. Letakkan harapan anda pada Yang Maha Esa.
aKhIr kATa sElAmAt mEnCuBa :)



Tips by johnjimat

BiLa aKu mEnCaRi-cAri tAdI.....

1stly saya nak cakap SUBHANALLAH
kenapa orang-orang kafir ni begitu biadap!!!!!!!!!
memaki mengutuk ISLAM
sesuka hati diowang
sungguh keterlaluan...tapi yang buat saya lagi terkejut
orang ISLAM sendiri....ada segelintir daripada agama kita 
pun menguutuk akan ISLAM.....
tak tahu nak cakap apa tergaman saya seketika....
melihat kuasa ALLAH...yang pelabagai
meningatkan saya seandainya 
ajal datang menjemput saya dimalam ini
tak dapat tok dibayangkan
dengan diri yang masih lagi cetek akan agama
dan juga diri yang tidak sempurna...yang terpahat cacat cela
yang taubat belum dimula....
ASTAFIRULLAHHALAZIM.......
terfikir juga sedetik...masih sempatkah saya menyambut RAMADHAN
bulan yang selalu dinanti....
tahun ini...YA ALLAH sempatkah aku YA ALLAH.....
MyEm0.Com


BuRuNg pOn PAnDaI bAcA AyAt aL-qURaN


Inilah kuasa ALLAH 
MyEm0.Com

18 July 2010

gELi CaMpur LaWaK AkU TeNgOk hAHAhahhahaHA

Ermmm tadi saya jalan-jalan la kat blog-blog
orang yang saya sendiri xkenal.....huhuhuh
dalam perjalanan saya meronda-ronda mencari ilham
saya terjumpa video ni...
ermmmm naik geli saya tengok tapi
dalam masa yang sama..sungguh saya nak tergelak..
tapi terpaksa menahan gelak saya itu disebabkan
waktu saya terjumpa video ini
sudah jam 2 a.m
nanti mak saya akan ingat ada anak pontianak
mana plak sesat malam kat umah saya...
ingatkan korang semua akan iklan sunsilk yang
tangkap leleh tu...saya teramat suka akan iklan itu
(saya mang suka cakap terbalik yaa jagn kata apa)
so saya share kan dengan kamu-kamu yang rajin membaca
entri saya...kalau tak gelak saya rasa kamu-kamu
sudah kehilangan kotak ketawa huhuhuuu
MyEm0.Com


16 July 2010

AkU BenCi OrAng yAnG MaCam Ni...



orang yang MENERIMA memang xkan pernah merungut apa2 apabila pertolongan dihulurkan TETAPI apabila tiba masa untuk mereka MEMBERI 1001 alasan yang akan disoalkan adilkah begitu???? percayalah boleh dikatan disini 90% dari mereka yang tidak sokong akan gov..apa yang dibuat oleh gov mereka tetap akan mencari 1001 alasan untuk tidak berpuas hati...
SERIUS cakap aku bukan la orang suka akan politik
tetapi apabila ada segelintir pembangkang yang selalu bersikap
tidak berpuas hati apa yang dilakukan oleh kerajaan MALAYSIA
aku terpanggil untuk bersuara
walaupun mungkin apa yang akan aku katakan tidak 
akan dihiraukan oleh sesiapa pun 
malah akan dicemuh TETAPI perlu diingat 
ADA AKU KISAH....
sebenarnya ini berkaitan kenaikan harga lau nak tau apa yang nek  klik here
 tak paham aku kenpa mereka2 itu begtu biadap 
dengan lantang memaki hamun oarang sesuka hati 
elokkah berperangai sedemikian 
tula macam aku cakap orang yang macam ni bila 
menerima mulut mereka2 ini tertutup rapat senyum plak sampai ketelinga
tapi apabila mereka2 ini disuruh untuk memberi mula la suara2
lantang memaki dikeluarkan 
ni ada aku paste dari salah seorang rakyat malaysia yang aku suka
betul cakap beliau 
Bila kerajaan bagi subsidi itu, sumbangan ini, elaun itu tak ada pon rakyat nak maki – maki kerajaan, senyap lagi ada la. Biasalah, mungkin dasar tak kenang budi kot. Bila satu benda yang mendatangkan gembira kepada diri sendiri, senyap seribu bahasa sampai tak reti nak syukur, dan bila ada perkara yang tak kena sikit a.k.a macam kacau sikit diri dan keluarga baru nak terpekik terlolong salah orang itu dan salah orang ini. 
dan ini aku paste jgk dari artikel beliau apa yang dimaki 
td ada jugak aku berbalah kat fb 
mentang2 aku ni xpandai tok berkata2
depa buhh aku cehhh benci betol aku
blagak tol mamat tu berkata dengan xpuas hati dia
apa2 pun go to da hell
menyampahnyeeeeeee akuuuuuuuuuu

15 July 2010

kAlaU PeReMpUaN bErTaNyA n mAkNa tErSiRaT

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

Kalau perempuan kata:
Ini motor abang ker?
Makna tersembunyi:

- kereta abang kene tarik ke...?
- MOTOR KAPCAI BURUK ADA HATI NAK BAWAK AKU. KALAU SUPERBIKE KE OK LAH.
- "ko gile nak suruh aku naik moto ni???!"
JUz FoR FuN

12 July 2010

TIBA-TIBA AKU TERINGAT

ermmmm tiba-tiba saya teringat kawin KONTRAK
masih ade ke kat muka bumi ni
ermmm kalo ada saya nak try la hahahahha

MyEm0.Com
macam lawak lak ermmm saya asa sampai rambut saya beruban pon blm tentu ada guy
yang nak kawin ngan saya walaupon kontrak
MyEm0.Com
seday saya.... saya agak kisah la walaupun 
saya nak cakap saya tak kisah sebab saya tak tahu
masa depan saya macam mana
dan semua orang nak yang terbaik dalam dalam hidup dia
balik ke kawin k_ _ _ _ _ k kalau ada tawaran adakah 
saya mahu errmmmmmmm?????
MyEm0.Com
agak kelakar tapi kalau tawaran yang ditawarkan 
boleh memberi kebahagian kepada ibu saya 
maybe saya akan lakukan 
tapi tengok kepada keadaan jugak
apa yang saya sedang merepek ni
saya pun tak tahu tapi dulu saya pernah terfikir
kalau saya dikenakan takdir untuk kahwin k_ _ _ _ _ k
walaupun agak gila mana la kita tahu 
akan masa depan kan
sebab saya masih ingat akan cakap kawan saya
kita tak tahu apa akan jadi masa kedepan
kalau kita tahu mesti kita semua hidup bahagia and senang lenang
sekarang sebab tu kita diaruskan untuk berusaha
agak pelik malam ini yang terjadi kepada di TESCO 
tadi di dalam NAGOYA TEKTILES
saya belahak (sendawa la) agak kuat 
sampai ada seorang pak cik beranak berapa entah
memandang saya lain macam sungguh malu saya
tapi apakan daya saya tidak sengaja pak cik
dan saya tidak pernah berkelakuan begitu sebelum ini
and di rumah dah berapa kali saya belahak agak kuat 
saya pun xtahu kenapa saya jadi macam ni
sebab sebelum ini juga saya susah untuk belahak
adakah itu menunjukan angin semakin banyak di dalam badan saya
ohhh tidak.....cukuplah angin yang selama ni ada di dalam
badan saya sudah cukup untuk memontelkan saya
adakah saya harus berjogging seperti ini setiap hari 
MyEm0.Com
untuk mengurangkan angin and kemontelan saya ini 
ya ALLAH tolong nadia ya ALLAH 
MyEm0.Com
masa saya tengah membuat karangan ini telinga 
saya sambil menjamu lagu ini saya suka sangat akan lagu ini
so kalau ampa nak tahu lagu apa ni ada saya publishkan 

MyEm0.Com 



11 July 2010

RUPA MANUSIA YANG DI HALAU DI PADANG MAHSYAR...

- Ditukar rupa
menjadi
wajah kera.
Mereka itu adalah manusia yang suka mengumpat.


-
Ditukar rupa menjadi wajah babi.
Mereka adalah kalangan
mereka
yang suka memakan harta anak-anak yatim.

- Dihalau dalam
keadaan
terbalik, kakinya di atas dan kepala di bawah.
Mereka itu
adalah
manusia yang suka memakan riba.

- Dihalau dalam keadaan
buta
dan dituntun (diiring).
Mereka adalah daripada kalangan
manusia
yang curang dalam
menerapkan hukum.

- Ditukar
menjadi
bisu dan tuli serta tidak berakal.
Mereka itu adalah
kalangan
yang bangga dengan amalannya sendiri.

- Dihalau dalam
keadaan
mengoyak lidah sendiri, sedangkan lidah itu terjulur hingga ke

paras dada dan mulutnya pula keluar nanah yang menjijikkan...

Mereka
adalah ahli pidato yang mana ucapannya berlainan
dengan
perbuatannya.

-
Dihalau dalam keadaan terpotong kedua-dua kaki
dan tangan.

Mereka itu terdiri daripada yang suka mengganggu
tetangga.

-
Diiring ke Padang Mahsyar dalam keadaan tersalib pada
pokok kurma
neraka.
Mereka itu adalah kalangan mereka yang suka
berusaha
mengajak
orang ramai supaya membela pemerintah yang tidak
jujur
kepemimpinannya.

- Dikumpulkan dalam keadaan menggunakan
pakaian
yang panas.
Mereka itu adalah manusia yang takbur, sombong
dan
bongkak.

Daripada perbezaan kumpulan itu, jelaslah bahawa
walaupun
ketika berada didalam dunia dalam keadaan normal, tiada cacat
cela,
tetap akan ditukar oleh Allah mengikut amalan yang dilakukan di
dunia.
Sebelum sampai hari pengadilan di Padang Mahsyar yang maha luas
itu.

Allah
telah berfirman dalam Surah Taha ayat 124-126
bermaksud: "Dan
barang siapa berpaling daripada peringatan-Ku, maka
sesungguhnya
baginya
penghidupan yang sempit dan kami akan
menghimpunkannya pada hari
kiamat dalam keadaan buta.Berkatalah ia: Ya
Tuhanku, mengapakah
Engkau menghimpunkan aku dalam keadaan buta, pada
hal aku dahulunya
adalah seorang yang melihat? Allah berfirman:
"Demikianlah telah
datang kepadamu ayat-ayat Kami maka kau melupakannya
dan begitu pula
pada hari ini kamu pun dilupakan."

Begitu juga
dengan
pengiringan dan penghalauan manusia ke
Padang Mahsyar, jangan
sekali-kali
menganggap ringan kerana memikirkan perkara itu belum pernah

berlaku. Bagaimanapun Allah telah berfirman dalam al-Quran ia pasti
berlaku.
Firman itu bermaksud: "Dan (ingatlah) akan hari (yang ketika
itu)
Kami perjalankan gunung-gunung dan kamu akan melihat bumi
itu
datar
dan akan Kami kumpulkan seluruh manusia dan tidak Kami tinggalkan
seorang
pun daripada mereka."

Umat Islam sekarang harus ingat
bahawa
kematian adalah wajib
dan mesti tiba apabila sampai waktunya.
Setelah
manusia dibangkitkan dari kubur masing-masing, maka semua
manusia
itu dihalau menuju ke
Padang Mahsyar.Keadaan mereka ketika
itu
berbeza-beza. Ada yang berjalan kaki, berkenderaan dan ada juga yang

berjalan menggunakan mukanya. Pendek kata semua mengikut amal perbuatan

ketika hidup dulu.

Seperkara lagi yang harus ditempuh oleh
manusia
di Padang
Mahsyar ialah tidak akan mendapat perlindungan.
Matahari
terlalu hampir dengan ubun kepala. Maka tidak hairan ada yang
berpeluh
kerana terlalu kepanasan sehingga terasa seperti terbakar itu
hingga
sampai ke kaki,lutut, dada,leher mahupun sekadar bahagian muka
saja.


Sewaktu dalam penantian persidangan itu, kelihatanlah
wajah
mereka
yang tunduk cemas, kelihatan muram dan hitam kelam.
Keadaan itu
samalah seperti kita melihat pesalah yang akan dibawa ke
muka
pengadilan.Takut serta bimbang sentiasa bermain-main pada fikiran.

Bgaimana

ketika di Padang Mahsyar tidak siapa yang dapat
melepaskan
diri.Bukan
itu saja, malah untuk mencari pohon tempat berteduh juga
tidak
ada.Siapa saja akan tetap diadili dan bergantunglah betapa taatnya

dia dengan perintah Allah swt.

Allah berfirman yang bermaksud:
"Dan
(ingatlah) hari
(ketika) Kami kumpulkan daripada setiap umat
segolongan
orang yang mendustakan ayat-ayat Kami, iaitu mereka
dibahagi-bahagi
(dalam kelompok-kelompok)." –(surah An-Naml:83).



*BERSAMA-SAMALAH
KITA BERDOA MOGA KITA
TIDAK TERGOLONG DALAM
KALANGAN
TERSEBUT........

10 July 2010

SAPA-SAPA BOLEH TOLONG SAYA TAK?????????

saya mahu kerja ada sapa-sapa can help me
ermmmm hidup ni bila dah dewasa terasa la
tak besnya kena pk macm2 perkara
MyEm0.Com
ada orang tu blagak bagga diri mentang2 dah blh 
sara hidup sndri..kutuk saya xmaju la kolot la
tapi ada saya kisah go to da hell la
mulut cam longkng...suka kutuk saya haiiiiiii
geram saya t saya maki kang banyk2 dalam ni
kena saman lak hohohoh
MyEm0.Com
nasib saya masih waras n sabar
sebab saya tahu dia mang macam tu
busuk punya orang 
eh eh dah tersasar saya punya tajuk
saya sebenarnya mahu kerja tapi saya dalam masa yag sama 
seorang yang penakut
apa harus saya buat
pengalaman lepas2 berkawan membuatkan saya susah tok
mempercayai kawan2 n bersongkonkol dengan manusia 
yang bernama kawan....adakah layak untuk dipanggil kawan
ermmm saya pon xpasti anda pkirlah sendri ^_^
sapa-sapa yang terbaca luahan hati kama saya
ini yang ada keja kosong 
yang ikhlas mahu menolong saya carikan keja
jagn malu jagn segan bgtaw la kat saya
huhuhuu sememangnya saya 
sekarang kena wat muka tembok untuk mencari kerja
walaupon saya agak takut untuk pergi kerja
tapi saya mahu kerja jugak...........
kalo sapa2 yang xtau tahu saya lulusan apa
ok ni saya bgtaw
NAMA SAYA NURUL NADIA BT ISMAIL
LULUSAN SIJIL jew huhuh 
DALAM BIDANG PELUKIS PELAN SENIBINA
DARI KOLEJ KOMUNITI BANDAR DARULAMAN 
so kalau tuan hamba ada kebersihan hati 
mahu menolong saya yg kerdil ini
silahlah inbox saya k... at fb 
bak kata bersamamu 
HULURKAN BANTUAN..RINGANKAN BEBAN
tv3 AMBIL BERAT 
MyEm0.Com

08 July 2010

SAYA SEDIH

kenapa saya sedih mesti menjadi tanda tnya kan???
sebenarnya saya sedih kerana 
saya baru sahaja selesai menonton cerita titanic
sebab sebelum ini saya tidak penah 
menonton ini cerita..sebabnya saya tidak mahu
hati saya berasa sedih
disebabkan malam ini saya tidak tahu mahu membuat apa
saya gagahi menonton juaa so sekarang saya mersa sedih
perkara ini yang saya tidak mahu 
tetapi apakan daya saya telah menontonnya jugaa 
so tersedih saya sekarang
MyEm0.Com

06 July 2010

KERANA LAPAQ

hari ini saya mau cerita satu cerita yang cerita dia
pendek sahaja.^_^ kerana terlalu lapar
saya NURUL NADIA BT ISMAIL
diulangi NURUL NADIA BT ISMAIL
terkedek-kedek berjalan kaki
pergi ke kedai runcit di dalam kampung saya
hanya kerana mee maggie segera
sungguh saya tidak percaya
saya berjalan kaki pergi ke kedai dalam keadaan tengah panas
saya berjalan juga
ini bukan apa saya nak cerita
sebabnya saya bukan seorang yang suka kuar  rumah
jalan kaki dalam kampung tambahan tengah panas
mesti ada jiran tertangga saya terkejut besa
bila melihat saya berjalan kaki
dengan memegang dua bungkus mee maggie
ramai dikalaggan jiran tertangga saya
mengenali saya yang cukup popular
berkurung di dalam bilik sahaja
itulah cerita saya apa korang nak kata
ada saya kisah (dengan sopan santun) ^_^
itulah cerita saya hari ini 

03 July 2010

PENGALAMAN TEMUDUGA

MyEm0.Com

ermmm dah samapai kat KEDAH 
waaaahhh aku bawu nak cita ni 
sebenarnya aku mang xpandai tok bercakap hahahhahaha
lawak lak aku pk sbb aku ni pemalu kew hhohohohoh
dakla aku pon xtaw nk ckap perangai aku ni
gile aku nak cakap pon xpanadai masa interview artu
ermmmm macam tipis ja arapan aku nk keja

MyEm0.Com
aku nak keja nak cari duit ni tapi macam mana untuk
dapatkan keyakinan dri yang tinggi 
ya ALLAH tolong nadia ya ALLAH 
aku nak cita psal diri pun 
xpandai macam nak keja ni
adoiiii aku mau keja lorh 
keja lak xmau aku kenpa??????

MyEm0.Com

Tolong Klik Saya :)