Pages

30 March 2013

KEMALUAN DIBAKAR SUAMI!!!

Tak tau nak kata tapi agak ngeri tgk semua nihh
apaabila si suami sudah hilang pertimbngan
membakar kemaluan si isterii..takuttt nyaa
dari sumber mengtakan isteri dia curang!!!
balasan kat dunia dah ngeri tambah kat akhirat nanti
mintak simpang terjadi pada kita -____-
TATUTTTT...

 


ANAK AYU RAUDHAH RAMBUT TERPACAK

kecik2 dah buat rambut pacak...anak ayah betoii laaa hahahahha



  
 
mesti dia pelik mana satu ayah aku nihh hehehhee

Mari belajar hukum tajwid: tanda tanda berhenti ^_^

Mari belajar hukum tajwid: tanda tanda berhenti ^_^

 

SERIUS LOL- HANS ISAAC ADA KEMBAR????

DARI SUMBER YANG NADIA BACA NEELOFA KELIRU 
MASIH MAHU MEMILIH YANG MANA...CIAN NEELOFA ^_____^



 HEHEHEHHEHE ANDA TERKENA NADIA PUN HAHAHAHA

29 March 2013

PEPLUM COMEII ^____^



COMEI DAKK???
cuti2 sekolah nih tak tau nak buat apa
nilah jadinyaa.....
macam tuan yang buat jugak kan comei n montel hahahahha
sapa nk ambik..ambik ja k..
nadia izinkan :D
ilmu tuh semua yg ALLAH 
dia bagi nadia pinjam ja....

lapaq nasik jom makan dulu ^______^

26 March 2013

ni CIKGU NADIA ^___^


amat xdak idea nk post mengpost nihh so upload pic pasan comeii 
cikgu nadia gumukkk kikikikik

19 March 2013

CUTE AWESOME BAG WHO WANT???

SALAM ALL....
nak share tentang giveaway bag awesome nih...
so very2 cute haaa....
sapa nk boleh ikut rule yg ditetapkan mana la tau ALLAH nak bagi kita rezeki....
ok tgk gambar nih AWESOME KAN BAG DIAA...




How to Win this Lovely Vintage Bag?

1. LIKE our page. KLIK HERE 
2. LIKE this photo.
3. SHARE this photo. *The more you share, the higher chance to win*
4. Comment below which design you wish to win.

T&C:
- 2 Winners will be selected.
- Winners will be announced on 21 March 2013.
- Free gift is strictly not refundable or exchangeable.
 

SO WHAT ARE U WAITING FOR,,,,JOM LA JOINNN  ^___^

HARI KETIGA SUDAAA

Aipp aipp ^___^
assalamualaikum

apa yg hari ketiga ek??? kikikiki
owhh hari ketigaa arini anak2 TASBI menjawap
PEPERIKSAAN PENILAIAN ASAS bagi tahu 2013 nih...
arini memang cikgu yang tekanan hahahhaha
walaupun bukan cikgu yg ambik exam...
subjek arini BAHASA ARAB n JAWI...
lintang pukang skali dgn cikgu...
kes dia bukan apa pun...soalan yg padat n tak da nombor..
so budak2 susah nk fahamkan...mana yang cikgu terangkan n suruh buat...
suruh buat yg bawah tunjuk jawapan yg atas...hadoiii la anak2 cikgu...
tengok nadia nk terang pun xtau macam mana dah hehehe...
so far Alhamdulillah kebanyakkan semua boleh jawap....
cuma perlu lebih perhatian ja....mintak2 esok semua berjalan lancar....
xlintang pukang macam arini lagi...dah xseqopa exam dah qopanyee arini...heheeheh

terlupa nadia nak snap gamabr sebab kalut sgt...
kalau dak boleh la tgk keadaan kelas..
sampai cikgu syidah jenguk tgk...
heran knpa la cikgu nadia aqini...mengeluarkan soqa beto beliau..hahahhaa
 nak kawal anak2 yg umur 5tahun dalam masa yg sama 20 org...
ermmm perkra yg tak senang sgt laaa hehehehe....

cikgu nadia baru lepas lunch mak masak simple jaa
tapi main kata air tangan ibu nih..lauk goreng pun dah sedap :)
insyaallah jumpa di post akan datng...
tima kasih sudi baca :)

tengok bila jadi cikgu tadika..cikgu pun macam kanak2 ribena sudaaa.. ^__^
cuba cari mana cikgu nadia kikikikiki...
masa hari anugerah cemerlang tahun lepas...
cikgu nadia lepas demam campakk xcomeyy dahh hok alohh hehehehe...


CREATIF !!! watermelon art...

 assalamualaikum :)
kebanyakkan dari kita semua tahukan
tembikai memang banyak yg kita boleh hasilkan seni kreatif darinya kan
jom la kita tengok cantik2 n cumill2 ^_^


dan yang paling sukaa yang kat bawah 
nilah sebenarnyaa nak tunjuk sgt tuhh kikikikii comeii kan???
 
aww kalau ada orang tersayang bagi nihh mau simpan xmakan2 nih ^_^..
sweet romantik..

kalau nk tgk cari la kat SINI

18 March 2013

ASSALAMUALAIKUM...kenapa kita harus mengeluh..

assalam...

setiap manusia mesti xpernah lari dari mengeluh kan
begitu jugak nadia...tapi benda macam tuh slalu tak boleh lari dari terjadi...
kecuali kita adalah seorang yang betul2 tabah...

peristiwa yang boleh dikatakan amat hitam untuk diri....
menjadikan nadia lebih tabah..dan menjadi seorang yang  berfikir dengan lebih matang dan kuat untuk menempuh segala dugaan...
walaupun sekuat mana hati nih untuk cuba redha tapi...melupakan amat susah untuk dilaksanakan....
mungkin ada setengah pihak amat suka dengar kesedihan dan penderitaan orang lain...
tapi apa2 pun yang terjadi nih...nadia anggap ni adalah hikmah yang amat besar...
mungkin ALLAH mahu membalas dosa2 nadia yg lepas dgn mmberi ujian hidup yg begini...
ataupun mungkin jugak...ALLAH mahu memberikan nadia org yg terbaik dari sisinya...
kalau itu yang ALLAH telah tetapkan..sapalah nadia untuk tidak menerima...
nadia cuba untuk memaafkan insan2 yg telah melukakan hati ni dan keluarga...
harap walapun nadia memaafkan nadia pinta kepada ALLAH agar memberikan mereka2 itu...
pengajaran yang setimpal...bukan niat hati untuk berdendam..tapi untuk menyedarkan mereka...akan setiap salah mereka sendri...jangn hnya tahu mengalah nadia dan keluarga...

tapi alhamdulillah sekarang nadia sngt2 bahgia dngn keadaan sekrang..
setelah berbulan membina menguatkan diri...dan menrima dngn penuh sabar...
ALLAh telah pulihkan semangat diri nadia nih....bagi sesetengah pihak yang gembira dgn penderitaan yg telah nadia lalui...nadia harap Anda tetap bergembira melihat setiap jatuhnya kehidupan org lain...moga suatu hari nnti ALLAH melihat kegembiraan anda itu dan membalasnya dgn setimpal :)

 insyallah lepas nih...dah xnak sedih2 bagai...kalau boleh nk aktif berblog blik..insyaallah..
kalau diri nih rajin nak menaip hehehehe.....
bagi yang memebaca tima kasih nadia ucapkan...
semoga kalian mendoakan nadia mendapat hidayah dari ALLAH dan lebih bertindak matang dlam melakukan apa2 perbuatan dan keputusan...
bagi yang selalu menyokong nadia terima kaish jugak buat kalian
dan bagi yag suka melihat jatuhnya nadia trima kasih jugak nadia ucapkan kerana
memberi nadia semnagt dan hati untuk lebih tabah dan berpikir secara matang dalam usia yg semnakin sweet2 nih hehehhe...
kita hambanya hanyalah menjadi perancang yg mencuba sedaya upaya untuk menjdikan sesuatu itu dilaksanakan...tapi ALLAH yang maha menentukan setiap dari itu :)

dengan bismillah hirahma nirrahim...
nadia harap blog nih dpat aktif balik seperti dulu....dan manjdi blog yg berguna untuk semua orang :)
insyallah...aminnn

diharapkan juga kita sebagai hamba ALLAH yg selalu mengeluh ini...
mula menukar dgn setiap yg berlaku dgn bersyukur dan menrima dgn redha juga aminn...
dan yakinlah dgn ALLAH setiap yg dia telah tetapkan untuk kita adalah yg terbaik... :)



INGATLAH ...... :)


Saat kau kelaparan ingatlah kekasihmu Rasulullah s.a.w mengikat dua batu ke perutnya dalam perang khandak

Apabila kau marah dan sedih, ingatlah Rasulullah s.a.w mengawal kemarahan dan kesedihannya di atas kesyahidan pakciknya yang tercinta HAMZAH

Apabila kau kehilangan gigimu ingatlah Rasulullah s.a.w yang kehilangan giginya ketika perang Uhud

Apabila darah mengalir dari mana-mana bahagian tubuhmu ingatlah badan kekasih Allah Muhammad s.a.w yang mengalirkan darahnya akibat dibaling batu oleh penduduk Thaif

Apabila kau kesunyian ingatlah pengasingan Rasulullah s.a.w di gua Hira`

Apabila kau berasa letih ketika solat ingatlah kaki Rasulullah kekasih Allah yang lebam kakinya ketika solat Tahajjud

Apabila kau mengahadapi masalah dengan jiranmu.. ingatlah kisah seorang wanita tua yang sering membaling najis / sampah terhadap Rasulullah s.a.w namun baginda tetap sabar

Apabila kau kehilangan anakmu (meninggal dunia) ingatlah Rasulullah s.a.w yang kehilangan tiga orang puteranya ABDUL QOSIM, ABDULLAH and IBRAHIM.

Apabila kau memulakan perjalananmu yang jauh ingatlah perjalanan Rasulullah yang jauh ke MADINAH dalam HIJRAH

Apabila kau ingin membantah atau berpaling dari sunnahnya.. maka ingatlah cinta Rasulullah s.a.w padamu sebagai ummatnya sehingga nafasnya yang terakhir dia menyebut-nyebut namamu ummatku..ummatku..ummatku

Apabila kau mengalami kemiskinan ingatlah Rasulullah s.a.w yang juga hidup dalam kemiskinan
Apabila kau kehilangan ahli keluargamu maka ingatlah saat Rasulullah kehilangan orang yang tercinta iaitu Siti Khadijah dan bapa saudaranya abu muthalib

Saat kau menjadi yatim piatu.. ingatlah kehidupan nabi Muhammad s.a.w yang sukar sebagai yatim piatu dari kecil

Apabila kau kasih dan sayang kepada anak yatim ingatlah kasih sayang Rasulullah kepada ZAID IBN HARITHA

Whatever situations you may find yourself in, remember your role model, the best of creation: Prophet Muhammad (Peace be upon him) THE CHOSEN ONE. SUBHANALLAH

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِ الأُمِّيِّ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسلِّمْ

sekarang ketahuilah hikmah kejadian Muhammad s.a.w sebagai kekasih Allah Rasul Allah (^_^) ♥

Tolong Klik Saya :)