Pages

13 December 2013

ANAS MENTOR FAIZAL TAHIR DAH ADA ANAK


Sebelum tuh TAHNIAH pada anas akhim dan sathiya telah menjadi JOHAN musim pertama
LIGA LAWAK SUPERSTAR.....dapat RM250k agak2 apa diowang buat kan dengan duit bertimbun tuh....okeyh sebelum tuh meh layan lirik lagu nihh


Kalau aku kaya
Hari hari hari raya
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama

sambung sendiri selebihnya ^__^

ok meh tengok anak anas sebiji rambut ayah dia ^___^






okeyh like father like daughter
hahahha akeyh hamba bergurau jangan tuam hamba sekalian memarahi hamba
gurau petang 
JUMAAT 13 12 13
hihi ^____-


2 comments:

azi nur said...

igtkan bebetol. teanjat kiterr..baru nak ngorat die. hahaaa geli

kesehatan said...

mantap bener dech artikelnya ,, saya suka saya suka.. :D

Tolong Klik Saya :)