Pages

29 May 2010

BELON OH BELON

Harini aku semngat nk g tgk belon udara kat
jubli emas hampa tol harapan sbb jem gila
byangkan aku kena terperngkap dalam jem tu dalm
1 jam stgah tu mang perit la
blh lepas g penang aku asa masa byak tu
tuanku puteri syafinas pun teperangkap jgk lam jem tu
sebnarnya aku xsuka event2 ni
orang ramai tapi macm ne entah aku tgk lam pic mmbe aku
dia pegi nmpak macm bes jgk
keadaan tambah terk sbb ada jualan dari gudang
metrojaya sama less sampai 80% apalagi
semua kerumun kat ctu jgk la
ermmm malan la nasib aku xdan nk tgk belon udara tu
sebab dah gelap nmpak byang2 hitam ja
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ermmm aku cadang ahad ni aku nk g plak
hahahaha aku xtau napa aku semangat sagt nk p
mungkin adew jmpa jodoh kat sana pa...
hahahahhaha
 ermmmmm bernagan tapi of cos bukan sbb tu la
aku mang excited nk g tgk xtau la napa
ermmmmm

No comments:

Tolong Klik Saya :)