Pages

21 June 2010

AKU ASA


seingat aku aku xda membe karib tapi membe rapat ada
sebab aku asa xpenah ada membe yang sanggup trima suka dan duka aku
sebab ada yang kwan kita.... tak suka akan kegembiraan kita
tapi ada kawan jugak yang akan lari bila kita dalam kesusahan
tapi tak bermakna aku cakap aku tak ada kawan karib
aku tak hargai teman2 aku yang selama ni rapat dengan aku
cuma tak ade lagi membe yang sanggup wat apa2 pun untuk aku
aku rasa aku tak jumpa lagi
aku tak tahu aku akan jumpa kew tak
tapi aku ada rasa yang aku asa baik aku simpan ja
tak payah nak cakap kot
maybe ada yang slama ni anggap aku macam tu
tapi aku tak perasaan maafkanlah aku k
tapi aku rasa mcam tak de jew ja huhuhuhu
aku nak ucapkan kepada semua yang aku aanggap kawan
rapat aku iaitu
ni la membe pertama aku yang kamcing sangat
masa aku darjah 1 dulu idah,syafikah n aku kami mang rapat sangat dulu
ayu n hanim membe baik aku di waktu sekolah rendah darjah 2 3 4 5 6
sima n idah membe bek aku waktu form 1&2
najla membe bek aku masa aku form 2 smpai form 3
kak na,mira,kuyah,sein, membe bek aku di waktu form 3& 4 ni sekerat jalan huhuhuhuh
dan sekarang aku masih lagi dengan diowang
ben membe bek aku kat teknik
ni antara kawan yang paling rapat dengan aku and aku sayang kamu-kamu
tapi aku tau diowang masing-masing ada kawan
karib diowang masing-masing
and aku ucapkan terima kasih pada kamu-kamu yang selama ni
baik dengan aku...... aku hargai sangat saat kalian bersama aku
and aku sayang kamu-kamu
semua aku mintak maaf k
kalo coretan aku ni ada yang terasa hati im so soryy....
MyEm0.Com

1 comment:

Mime MF said...

i loike dis post...
tengs dior!!
u r also my besties!!
lebiu byk lawh!!!
hehe...

Tolong Klik Saya :)