Pages

24 June 2010

AKU DIPANGGIL INTERVIEW

ermmmmmmm
ermmmmmmmmmm 
ermmmmmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmmmmmmmmmmmmm
huhuhuuh makin panjang ermmmm aku
tu tanda aku biol dah hahahaha
aku dipanggil untuk interview kat shah alam
SO WAHAT SHOULD I DO???????
aku nk pegi kew tak ek
sebab PERTAMA aku takut 
sebab KEDUA macam-macam kena pk
sebab KETIGA nant aku nk dok mana pegi keja dengan apa
haaaaaaaaa tapi orang cakap nk seribu daya xnak seribu dalih lol
tapi aku xtau nk nk cakap adoiiiiiiiii la
pening kawe 
lagi satau aku dapat kat penang tapi kat ctu tempat
dia mnyeramkan ckit 
masa aku pg cari dengan mak aku pon 
anjing dah nyalak-nyalak kat tepi keta aku
takut aku..dah tgk byak cina ja kat sana 
lagi la takut waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ya ALLAH tolong nadia ya ALLAH (ala-ala nabila plakon indon tu cita mutiara hati huhuhuhu)
MyEm0.Com

No comments:

Tolong Klik Saya :)