Pages

Ads 468x60px

22 March 2010

BORING SIOT!!!!!!!

aku sush wei nk tdoq awt jadi cam ni la ek
haiiiii DUIT DUIT DUIT
mana nak cari ni
rodtaq moto aku dah mampos dah bila mau bayar ni
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ermmm insyaallah next week aku cdang nk g kajang la
umah pak su aku xsaba nk tgk awng debab tu
kenal aku ke tak lagi ek
pupu kecil aku tu now dia dah ada adik camla muka adik dia haiiii rindu nye kat awng ni
betol cakp lady gaga love game
ermmm ada ak wei cinta sejati yang bawak mati yang syang kita seadanya hahahahah
cam lawak ja ayat aku ni jiwang la palk tgah2 mlam ni
xtau nk cakp apa ek
semakin hari semakin nk bis 2010 tapi aku still macm ni
xkurus2 hahahhaha ermmm
allah bagilah aku kekuatan tok hadapi hari2 mendatang
walapon dri ni sllu dikutuk2
bila penderitaan ni nk bis ek
mmbe2 aku bhgia ja depa
keluarga yg sempurna pasngan yang memahami
aku hodoh sgt ka wei
kalo ada owang maw pon main2 ja
haiii dunia dunia
wahhhhhhh
mak aku cakap kalo gatal tangan kanan nk dapt duit ni tngan aku dok gatal2
ni sapa nk bg aku duit ek
haaiiii kalo nk bg
bg la byak ckit huhuhuu
emmmmm aku nk tdoq dah la
xda sapa nk msg aku
seday gilew
ade mmbe pon kedekut tol nk blnja wayang
huhuhuhuh xpe bak kata ku duit owang......
ok nite mlaysia aku harap suatu hari aku akan jdi mnusia berjaya mnyahut cabaran orang yg suka kutuk2 aku....
allah tolong aku hmbamu yang lemah ni...

0 Comment:

Tolong Klik Saya :)