Pages

05 March 2010

PAGI YANG TENANG GITU....^,^

Pagi yg gelap kini sudah terang......ermmm tenang ja pagi ni aku tgk kat luaq tingkp bilik aku...
PAGI JUMAAT..agaknya apa aktviti aku yang aku nk buat aqini ek....masa aku mndi tadi byak hal dok legaq lam pala hotak aku...macm2 andaiaan dn pkiran...salah satunya aku pembawa msalah kew????kalo blh aku xmaw pun ingt bnda ni ag tapi aku sllu tertnya2 jgk lam hati aku awat sllu jadi kat aku????
adakah ni semua ada hikmah ataupon satu ujian tok aku kat muka bumi dia.....kalo nk diceritakan dari 1st aku lahir smpai la skrang bertimpa2 ujian aku dpt....antaranya
>>>  mak n abah aku bercerai masa aku dilahirkan
>>>  abag aku xsempurna macm owang lain
>>>  dri aku xla sepandai kwan2 aku lain
>>>  kehidupan yg sllu terhimpt dgn maslh kewangan
>>>  rumah yang nk tggu dua tga hari lagi nk roboh
>>>  sllu ada maslah dgn kwan2 sbb sttus aku sush ka ataupon sbb aku terlalu baik sampaikan
         ampa pijak pala aku......
haiiiii bila pkiaq xbaik aku unkit semua ni..aku mang redha dgn apa yg aku alami tapi aku kdang2 asa tertekan dgn semua ni....nadia be patient k...^ _ ^ huhuu emo la plak pagi2 ni
haaaa pagi ni mak aku nk ajak aku g umah anak nakan dia kat gurun fuhhh letih plak la kena drive mals nk g sbnrnye tapi t kecik ati lak mak aku tu.....arini aku xnega so kita enjoyyyyyyyyy........



for my mom love u so much ^,^

No comments:

Tolong Klik Saya :)