Pages

Ads 468x60px

04 March 2010

HARI YG AKU ASA MACM NAK PITAM

Fuhh.....bukn rncangan awal ashari tu ni reaksi aku hahahah..Arini aku 1st sbnarnya nk tulis diari terbuka ni sbb bes jgk tgk owang dok cita pasl life diowang lam blog...n ni pon tok tatapan aku jgk la tok hari2 yg akan datng so lh la aku ingt apa penah aku wat....
back to da title..arini  aku asa panas gile dok lam bngsal tmpat aku nega ni...u know y sbb panas la hahahhaa....dgn aku pening yg amat ni asa cam nk muntah n pitam ja kat cni......anybody help me!!! waaaaaaaaaa
ermmmm degan perut yg aku yg dah wat rentak hip hop ni menmbahkan keadaan lagi teruk...
tb2 aku dgr suara mak aku pnggil aku ambik nasi yg dia goreng tok aku....dua pingan aku bntal ambik ko lapa sgt hahahha...
kenpa pnas sgt kat kedah ni ek
nikah tanda2 2012....seram bila pk takut ja aku...huhuhuhu....aku sbnrnya bukn seorang yg pndai nk berblog2 ni tpi lntak la apa owang nk cakp ni blog aku aku nya suka la....ya allah panasnyeee dah xde owang mmbuatkan mata aku pon dah mula tok mendrat kecemasan......
nila keadaan aku bila time petang menahan kepanasan
tok cari beberapa ringt seday gile

0 Comment:

Tolong Klik Saya :)