Pages

22 March 2010

PAGI YANG TAK AKU SANGKA.........

aku xtau nak cakp apa ......tapi  hati aku hanya allah ja tahu....aku xsangka pagi ini aku ada surprise yg macam nk mati pon ada....kenapa harus aku kenpa??? ya allah lemahnya aku menerima semua ni....orang aku xsangka wat aku macam ni...kenpa ek?? have smthing kew...atau aku semakin dekat degan pelangi aku...ataupon pelangi tu aku xkan dapt lansung.....aku xtahu nk cakp macam na yg pastinya aku nk tenang trima semua ni.....


Ya Allah...
ampunkanlah dosaku...
andai ini adalah balasan untuk ku atas perbuatan ku dahulu....
aku terima dgn hati yang terbuka....
jauhkanlah aku dr insan2 yang suka memainkan hati aku lagi ya Allah....
iaitu insan yang bergelar manusia tapi berhatikan binatang....
masyaAllah.....(^,^)




No comments:

Tolong Klik Saya :)