Pages

11 April 2010

kecewa KEDAH kalah T T

ermmmm kalah pulak malam ni..mybe xdew luck..tapi ada owang tu cakap menang kew kalah kew aku xdapat ape mybe dia xpaham semnagt anak jati kedah...hahahhaha mak aku lagi bes sampai nk kua rengkong dia hahaha....ermmmmmm kedah bukan pew tu nak bagi peluang tok n9 hahahaha....ok pe kalah penalti ja..normal la tu....family aku mang fanatik bola.dari arwah wan aku lagi sampai penah bawak kitaowang cucu2 dia g tgk bola kat stadium..tula semangat..tapi kalo owang xpaham mang xkan paham..lama aku xg stadium dah dulu masa zaman kegemilangan kedah aku sllu jgk g....ermmm rindu nk g tgk bola live mcm dulu...musim ni pak cik aku xnak g palk kalo tak mang niat aku nk ikut dia g.hahahaa

boring xdew owang nak layan....kenpa jdi macm ni...nk tdow kew nk tggu ek....mlam ni bisu rakyat kedah seketika menerima kekalahan kedah....xtau nk buat ape msg asyik berbeza pendapt aku pon xpaham kenapa asyik nk marah aku..bukan ke kita patut hormat menghormati minat owang lain..slah kew kalo wat macm tu...kenpa anya aku yg asyik kena mngalah sampaikan aku kena simpan apa setiap kata2 memedihkan aku kena buat xtau tok xnak timbulkan pergaduhan...t bila gaduh aku disalahkan dan apa yang asa nk kua kua jew...walapun aku seri kandi yang penuh kisah silam yang kelam salahkan aku dihormati dan dilayan macam orang lain....sedangakan aku menyayangi dia sepenuh hati aku...kenpa dia harus layan aku macam tu...aku seboleh2 nak jaga hati dia tapi dia sebaliknye bila aku majuk bukn nk pujuk lagi hntam adew ya allah beratnye dugaan2 yg kau berikan kat aku...tapi aku xpaham kenapa aku masih sayangkan dia...wlaupun aku kadang2 rasa xmacam orang pentig lam hati dia....walaupon kadang2 aku xmint ape dia cakp tapi aku try tok trima xnak dia trasa tapi kalo aku dia blsah ja tapi cube aku wat macm tu teruk la kena...so sampai bila aku nk jdi macm ni hidup dalam ketakutan dengan owang kita sayang macm tu kew tok aku teruskan..terusan mnjaga hati dia tapi hati aku terus dilanyak..aku asa kan kalo aku ni dah jdi bini dia mesti bayk pahala aku dapt bayk bersabar dengan suami hahahahhaha perasan over la plak...xpe nadia sabar sbb dia yang kau cinta so bersabar ja k....jagn mengeruhkan keadaan...orang yang sabar ada ganjaran dia kan kan kan hahahah...

dalam bilik aku panas sungguh...asa macam nk mandi ja lagi malm ni....kena air shower dok lama2 pastu tdow mst mest bes hahahaha dulu aku sllu wat tapi mak aku marah t air masuk paru2 owang cakap....so xdela aku mndi lewat malm dah skrang ni..dulu sllu jgk..ape aku melalut ni...dah tersasar title dah ni...huhuhuhuh tapi aku asa xsalah pon sbb ni blog aku aku punye suka la kan hahaha agak kurang ajar la tpi ade aku kisah....=_=

disebabkan aku bukan pengarang yang bgus aku xtau nk taip apa dah aku asa takt ni jala kot luahan n rintihan hati aku huhuhuhuhu
tapi kalo sayang aku ada baca sorry syang xde mksd nk skit hati sayng pon...owang xleh nk cakp depan2 xtau nk cakp camne t kena sembur hahahah tapi ape2 pon i love so much sbb bayk pengorbanan sayang tok owang...owang hargai sesagt juz u in my heart huhuhuhuhu jiwang skit malm ni slah stu pengorbanan sayang snggup msg owang smbil melabur ni hahahahah mmuuuuah mmuuuaaaah muuuaaah >,<

No comments:

Tolong Klik Saya :)