Pages

Ads 468x60px

21 April 2010

minggu yang agak menyedihkan dalam hidup aku
kesempitan yang berulang
mak aku tak henti-henti nagis
aku selalu buat tak tahu
tapi bukan aku tak kisah
tapi dalam kepala hotak aku
ni hanya allah ja la yang tahu
aku pon tak tahu nak buat macam mana
dengan masalah aku lagi
aku pun tak paham la
ujian ni datang bertimpa-timpa
aku kena kuat jugak
sebab bila aku lemah mak lagi lemah
sebab aku ja yang dia ada
aku tak dew sapa tok aku kongsi
buat masa sekrang blog ni jadi bf aku luahkan apa aku rasa
ermmmmmmmm =_=
handphone aku kembali bisu balik
harap-harap aku boleh lalui semua ni
dengan lancar walaupun hidup aku
penuh dengan kekurangan..........
sebab aku hanya insan yang selalu diuji
mube untuk aku dapatka pelangi aku.......
huhuhuhuhu
walaupun maybe aku perasan
tapi sekurang-kurangnya
membantu aku tok buang
semua perkara  negatif dalam hidup aku
kalau dia dah tak kembali
biarkan dia pergi
aku tak kan cari lagi
sebab bagi aku kalau ikhlas hati dia
dia tak kan senang buang aku macam ni
hahahahhaha
dok merepek pew ni
dah dah dah
layan adamaya bes jugak dari
dok melangut
bes jugak bila adew orang yang cinta kita
macam ni
waaaaaahhhhhh dani lamar pompuan ni
so sweet >,<
aku tak pernah rasa macam tu
adew kew tak ek
tok aku hahahahhaha.....berangan kuat tol
patut la orang selalu cakap aku kuat berangan
hmmmmmmmmm =_=

0 Comment:

Tolong Klik Saya :)