Pages

23 April 2010

MY CUPCAKE TARAAAAAAAAAA =_=

Dalam kepenatan hari yang sibuk gilew
aku nk tulis jgk tok blog aku...
aku dah buat cupcake aku skali icing atas dia
aku namakan 'CUPCAKE KELAM KABUT'
hahahahahaha
sebab apa sebab masa aku  buat kek ni
mlam ni jugak la
cousin aku nak bersalin
and disebabkan mak aku sayang sgt kak cousin aku ni
aku kena bawak mak aku g hospital
malm tu jagk agak tgh malam la
pukul 1 lebih kurang la
aku bawak mak aku g jugak
sampai kat sana doktor suruh balik dulu
sebab xcukup syrat lagi tok bersalin
tapi masa tu kebetulan suami dia bawu ja blik
and terpaksa la aku bawa dia balik
lam perjalanan dia cakap kat aku sakit
sampai kat umah mak chaq aku
lam pukul 3 pagi dia dah sakit blik
masa tu masa mang kritikal
sampai suami dia call ambulan datang
pastu dah selamt bersalin ada msalah plak
dengan baby n my cousin
agak gelabah la family kitaorang
pagi dah lpas subuh
bawu diorang keluarkan my cousin dari bilik bersalin
kira hari yang agak kelam kabut la
tgah malm tu aku g hospital
pagi lpas subuh aku g balik
and tgah hari palk aku pegi plak
and sekarang aku baru balik dari umah
ma chaq aku
so agak meltihkan la
p mai p mai
membe aku suka cakap
aku suka main batas
hahahahah
ermmmm ni pic cupcake aku
xcantik pon tapi aku suka la ngan hasil aku
walapon xberapa puas hati huhuhuhu


langkah permulaan yang xberapa nk mula dia ni antra pic yang aku snap
ni time mula pukul butter n gula
ni dia dah kembang

ni adunan dah dicampur dengan tepung coklat

and ni hasil dia lastly
huhuhuhu


k aku pon dah nagtuk ltih arini semoga hari esok lebih baik dri hari in tok aku aminn...

No comments:

Tolong Klik Saya :)