Pages

19 July 2010

BiLa aKu mEnCaRi-cAri tAdI.....

1stly saya nak cakap SUBHANALLAH
kenapa orang-orang kafir ni begitu biadap!!!!!!!!!
memaki mengutuk ISLAM
sesuka hati diowang
sungguh keterlaluan...tapi yang buat saya lagi terkejut
orang ISLAM sendiri....ada segelintir daripada agama kita 
pun menguutuk akan ISLAM.....
tak tahu nak cakap apa tergaman saya seketika....
melihat kuasa ALLAH...yang pelabagai
meningatkan saya seandainya 
ajal datang menjemput saya dimalam ini
tak dapat tok dibayangkan
dengan diri yang masih lagi cetek akan agama
dan juga diri yang tidak sempurna...yang terpahat cacat cela
yang taubat belum dimula....
ASTAFIRULLAHHALAZIM.......
terfikir juga sedetik...masih sempatkah saya menyambut RAMADHAN
bulan yang selalu dinanti....
tahun ini...YA ALLAH sempatkah aku YA ALLAH.....
MyEm0.Com


No comments:

Tolong Klik Saya :)