Pages

06 July 2010

KERANA LAPAQ

hari ini saya mau cerita satu cerita yang cerita dia
pendek sahaja.^_^ kerana terlalu lapar
saya NURUL NADIA BT ISMAIL
diulangi NURUL NADIA BT ISMAIL
terkedek-kedek berjalan kaki
pergi ke kedai runcit di dalam kampung saya
hanya kerana mee maggie segera
sungguh saya tidak percaya
saya berjalan kaki pergi ke kedai dalam keadaan tengah panas
saya berjalan juga
ini bukan apa saya nak cerita
sebabnya saya bukan seorang yang suka kuar  rumah
jalan kaki dalam kampung tambahan tengah panas
mesti ada jiran tertangga saya terkejut besa
bila melihat saya berjalan kaki
dengan memegang dua bungkus mee maggie
ramai dikalaggan jiran tertangga saya
mengenali saya yang cukup popular
berkurung di dalam bilik sahaja
itulah cerita saya apa korang nak kata
ada saya kisah (dengan sopan santun) ^_^
itulah cerita saya hari ini 

No comments:

Tolong Klik Saya :)