Pages

Ads 468x60px

18 July 2010

gELi CaMpur LaWaK AkU TeNgOk hAHAhahhahaHA

Ermmm tadi saya jalan-jalan la kat blog-blog
orang yang saya sendiri xkenal.....huhuhuh
dalam perjalanan saya meronda-ronda mencari ilham
saya terjumpa video ni...
ermmmm naik geli saya tengok tapi
dalam masa yang sama..sungguh saya nak tergelak..
tapi terpaksa menahan gelak saya itu disebabkan
waktu saya terjumpa video ini
sudah jam 2 a.m
nanti mak saya akan ingat ada anak pontianak
mana plak sesat malam kat umah saya...
ingatkan korang semua akan iklan sunsilk yang
tangkap leleh tu...saya teramat suka akan iklan itu
(saya mang suka cakap terbalik yaa jagn kata apa)
so saya share kan dengan kamu-kamu yang rajin membaca
entri saya...kalau tak gelak saya rasa kamu-kamu
sudah kehilangan kotak ketawa huhuhuuu
MyEm0.Com


1 Comment:

Miecyber said...

Lawok giler...kakakakakaka

Tolong Klik Saya :)