Pages

Ads 468x60px

16 December 2010

BE aka (Buffered Earnings) vs ME aka (Metered Earnings)

salam semua kali nih entry

http://3.bp.blogspot.com/__JItCf4KQyA/TPyO5wh2S3I/AAAAAAAAAoM/biEB9Nv7L6Y/s1600/terima-kasih.jpg
untuk si comel NUFFNANG sebab dia dah bagi nadia
BE dan ME
meh usha bawah nih apa
BE vs ME



TENGOK ADIL BETOL
3BE vs 3ME
sungguh comel ^__^

METER TU DAH AGAK LAMA TAPI VARU DATANG MOOD BUAT N3
TERIMA KASIH PAKEJ SKALI JIMAT PAGE ^_^

3 Comment:

Mama Zharfan said...

bynya BE...me jeles tau ngeh ngeh ngeh--me ada satu jer BE--cian me sbb nuff kodokut dgn me tak bagi BE byk2 mcm blog lain

N@di@ said...

akak nadiia nasib baik ja tuh kalau tak xde jugak be nk melekat akt nadia nih :D

Cikgu Mat said...

wow,,, sgt jeles ye disitu,,,kih3

Tolong Klik Saya :)