Pages

Ads 468x60px

09 April 2011

CIRI-CIRI TELUR PALSU

salam semua dah tahu belum pasal telur palsu nih
nadia asa ramai dah tahu..tapi kat sini nadia nak share jugak
hasil picture dlam facebook oleh akak
Siti Darna Sanoesi


ada tak tanda2 kamu-kamu beli telur camni
so jaga-jaga yerr
zaman sekrang macam-macam lah aiyakkk


INFO: SILA AMBIL PERHATIAN !! Hati-hati ketika membeli telur. Telur ayam tiruan sudah ada dipasaran Malaysia. Kandungan pembuatan telur palsu boleh menyebabkan kanser dan keracunan makanan..

1 Comment:

Nida said...

aih.. macam-macam zaman sekarang nih.. lepas ni entah apa pula yg palsu ye

Tolong Klik Saya :)