Pages

24 April 2011

PERAGUT BUKAN LAGI DARI GOLONGAN LELAKI MALAHAN WANITA JUGA...

alor setar-seorang ibu beranak dua diragut dihadapan mata
anak perempauan beliau....peragut tersebut adalah seorang wanita
yang bertudung....yang  dikesali ini....si ibu tersebut boleh tersenyum
apabila beg tangan yang digalasnya...diragut oleh wanita berkenaan...
wanita pergut yang baru berusia 22 tahun itu..sungguh berani meragut
di khalyak ramai...kejadiaan itu berlaku semasa
KARNIVAL KEDAH SEJAHTERA
yang baru diakan baru2 ini di STADIUM DARUL AMAN.....
kejadian yang berlaku selepas si ibu dan anak melihat konsert AMAR
pada malam itu..... yang menariknya pada masa kejadian si anak peragut sempat merakamkan kejadian tersebut....mari kita tengok..mana tau kamu-kamu kenal ke dengan peragut tuh !!!!!!!!!!!





 amar membuat konsert malam itu ^___^  nadia suka dia *____* hahaha
..
..
..
..
..
..

LIHAT!!!!!!!!!!!!! peragut dan mangsa masih tersenyum aiyakkkk *____*




pssssstt--------->> aiyakkk tertipu sudaaa....hehehehehe segala keterangan diatas
                                 tipuan semata2....tu cousin nadia lah hahahhaa..masa nih kita owang kat tempt pameran polis blakng tuh poster orang kena rgut tapi diowang lindung lak aiyakkkk ^___^

5 comments:

Wani said...

aiyoyo ! ingatkan betul :P

risa said...

cantiklah header baru tu..wink wink

Wanzi said...

buat suspen jer baca tadi... bila dah habis baca baru tau ape kesnya... lakonan jer wawawawa

nursyamime said...

cis...aku egt ad story baru..
pasal peragut wanita..
what the ???hahaha
kah3..

Cik Tie Berbicare said...

cis, tertipu, HAHA, comel je mak senyum :P

Tolong Klik Saya :)