Pages

09 April 2011

MISTERI TERJAWAB....SEBENARNYA DIA IALAH KOLONY

salam semua dah tengok kan apa yang kita dok kata misteri
lambang kat tv tuh kan..ada dah tahu tak yang misteri nih
dah terjawab ada tengok tak...tapi yang sayang nya nadia xberapa
apa infeksi tuh huhuhuhu.....

SAPA TAHU TOLONG JAWAB KAT NADIA BOLEH???






lambang nilah yang selalu kua kat tv kan kan kan
ingat bola sepak sebab lambang macam corak kat
bola sepak ja hahahha

4 comments:

puanbee said...

infeksi apa tu nadia ? akk pun tk tahu ntah2 org buat di satelit tk ..

Cekodok said...

celcom punya kan?

Cik Anita said...

aish.
tak paham jugak lah apa benda ni..

cik tiera™ said...

celcom koloni..
nadia da join? jum join..

Tolong Klik Saya :)