Pages

Ads 468x60px

06 January 2011

1st ENTRY 2011 NADIA owhhh sungguh kecian ^__^


salam semua wahhh rindunya nadia kat kamu-kamu semua
tadi malam sumpah tak tipu nadia sampai mimpi-mimpi ifa dengan mamarifqy
nadia mimpi nadia jumpa diowang hahahah klaka lak ^__^
ermmm sowi yer semua....ada yang tanya kemana nadia menghilang
sebarnya tenet nadia kena gantung hohohooh so padanlah muka kan kan kan
semasa nadia menghilang ni ada jugak orang yang datang ke blog nadia nih
terima kasih yaahhh
tapi uv sungguh-sungguh menurun meh tengok cini



tapi tima kasih k pada sapa yang sudi datang jugak blog nadia ^__^

tapi yang seday nih semua be nadia dah meter so xde satu pun yang tinggal nih waaaaaaaaaaaaaaaaa
TENGOK ATAS NIH

NUFFNANG NANTI BAGI LAH BE BARU K ^__^

3 Comment:

LyNn'Azlina said...

alahai nadia..sabar yer..nanti dapatlah tu be baru..ke mana nadia menghilang..lama tak nmpk kt shoubox...kembali berblogging yer 2011

mama rifQy said...

lorrr..patut pon akak terPK sal nadiaaa..heehhee

cikpuanhady said...

patutlah tercari-cari nadia juga..

btw, nadia tersenarai dalam bloglist belle of december

http://ceritaindahkami.blogspot.com/2011/01/senarai-bloglist-belle-of-december.html

Tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

Tolong Klik Saya :)