Pages

Ads 468x60px

20 August 2010

1st COnTesT NaDiA Ni....^__^

Photobucket
CONTEST BY MIZZ PALIN


yaaaaa macam tajuk di atas yer
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
CONTEST PINK ITU COMEL
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
yaaaa btol pin itu comel macam nadia
ehh terlebih sudaaa Photobucket heheheheehe
contest ni dibuat oleh mizz palin ok!
comel orang dia macm PhotobucketPINK COMELPhotobucket Photobucket
actualy nadia memang pengemar PhotobucketPINK COMELPhotobucket
TETAPI yer nadia
PhotobucketLEBIH BERMINATPhotobucket
minat pink pada kebendaan
dan corak n animation ja lebih kepada itu laaa...
ok sebut pasal pink ni dulu nadia xminat pink
sumpah tak tipu xminat lansung OK!
tapi ada suatu hari tu nadia ada dengar
ceramah agama kat mana n bila nadia xingat la
dia cakap RASULLALLAH S.A.W
kita iaitu NABI MUHAMMAD S.A.W
antara warna kegemaran dia..ialah warna merah jambu
so merah jambu tu pink la kan huhuhuhu
sebab tapak tangan n bibir kita
adalah warna Photobucket PINK COMEL Photobucket itu
semnjak itulah nadia minat warna PhotobucketPINK COMELPhotobucket ni...
tapi macam nadia cakap jugak nadia minat warna pink lebih kepada
kebendaan ok diulangi kebendaan huhuhu
SEBAB kalo nadia pakai warna baju PhotobucketPINK COMELPhotobucket
ni nadia akan rasa nadia akan lebih la nampak
kemontelan nadia ini ok hahahha
ok disebabkan dah di tag oleh cik syaiza
nadia pun pulun la cari gambar nadia yang adew kena mengena
dengan PhotobucketPINK COMELPhotobucket nasib ade
kalau tak kena la g beli baju warna PhotobucketPINK COMELPhotobucket
hahahahaa agak terlampau bunyinya
ok ni dia pic nadia yang nadia buat khas tok


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket





PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

ni mizz palin suh taruk satu picture PhotobucketPINK COMELPhotobucket
yang kita suka so nadia taruk beg yang nadia
mengidam nak beli ni
mana tau mizz palin bg hadiah ni ke untung nadia
xyah beli hohohoho Photobucket
ok....quotes yg nadia nk ckp utk contest nie ialah.:

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
WARNA PINK ITU TELAH MENARIK HATIKU KERANA WARNA
PhotobucketPINK COMELPhotobucket
ITU ANTARA WARNA KESUKAAN NABI MUHAMMAD S.A.W
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

boleh kew quotes macm tu huhuh blasah jala

ok nadia tag contest ni untuk

3 orang yang minat
PhotobucketPINK COMELPhotobucket
calon-calon nya adalah

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket Cik ifa
Photobucket Cik ienafazlya
Photobucket Cik nardnaddy

Photobucket ok selesai suda....

2 Comment:

syaiza - chan said...

wahhh....awk pown join contest tuh eh...pesaing ceja nie..hehe...btw...nice pic...wink3..

NADIA said...

huhuhuh kan ceja yg tag nadia
hehehehe nadia pon join la hohoohoh
thanks pic xdew nice pon backgroun cartoon tu yg nice huhuhuhu

Tolong Klik Saya :)