Pages

23 August 2010

hAaaAaAa NaDiA dEkAt nAk lUpA NaDiA HuTaNg Ni!!!!!


apa la nadia kan haiii macam mana boleh lupa ni
huhuhuhuh maklum la nadia sibuk niaga
tolong mak letih balik tu kadang dah tertido
so malam ni nadia dapat award lagi
dari adik ceja yang kecil molek tu

candidate SPM this year good luck yer cayunk...
sebab tu boleh ingat yang nadia ada 4 award lagi
yang masih belum publish 4 award tu di tag oleh cik minie
sebelum tu tgk dulu award dari adik ceja
ni award yang adik cumil ni tag untuk nadia


ehh ehh bukan yang kat atas ni la...ni iklan ja huhuhuh
haaaaa yang ni niiii....





AWARD BEAUTIFUL BLOGGER
beautiful kew nadia hahahaha

adik manis ni tag nadia untuk beautiful blogger huhuhuh
kalau xpuas hati pun nadia xkisa
sebab tahu kamu-kamu jeles la tu hahahhaha
jahat betol nadia yerk....aiyakkk nadia gurau je k
kamu-kamu bukan xbeautiful
beautiful jugak tapi nadia lebih beautiful lagi la tu hahahhaha
ehhh jahat lagi nadia ni....ok2 serius gurau k
kamu-kamu jangan ambik hati yer...
senyum cikit haaaaa kan cumil cam tu

ok stop pasal award yang tu
ni ada lagi award nadia dapat dari cik minie
yang nadia cakap terlupa tu
banyak award dia bg jenuh juling mata kamu-kamu tengok
nak tahu award apa julingkan mata kamu-kamu kat bawah ni yer













award ni nadia paling suka hahahhaha
kuat makan ohh tidakkk
nadia kuat makan mang betol agaknya
tgok badan montel ja ni kan ^__^


 tima kasih yaaa adik ceja n miss minie
tag nadia untuk award ni



haaaa len kali kalo ade agi tag nadia lagi yer
hehehehe muke xmalu mintak




2 comments:

Hime said...

sy dh tgk blog banner tu..nice :)

syaiza - chan said...

wahhh...!! bnyk jugakk ye akk dpt award...congrate2...blog akk mmg cute n best cam orgnyew...wink3

Tolong Klik Saya :)