Pages

Ads 468x60px

22 August 2010

nur_eimi Lucky Draw

Photobucket


Photobucket

Photobucket
Haaaaaa nadia ada join lucky draw
syaratnya yaaaa amatMUDAH
so nadia dengan kenyang perutnye
join lucky draw ni...
nak tahu syarat apa yang MUDAH sangat tu
julingkan mata anda kat bawah lagi k
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Julinkan lagi.... saja nak buli cikit Photobucket

Photobucket
PhotobucketTARAAAAAAAAA NI SYARAT DIAPhotobucket

Photobucket jadi follower blog nur_eimi
Photobucketwat entry title ' nur_eimi Lucky Draw '.. entry ni tuk beritau nur n org lain yg anda dah turut serta dalam lucky draw ni..
Photobucket Tag kat kawan2 tuk join skali..tak tag pun xpe..saje jer suruh tuk ramai kan lagi..baru la best nak cabut undi..
Photobucketletak benner nur_eimi lucky draw kat sidebar..but x wajib k..sape rase nak letak..xnak pun xpe..yg penting join nur nyer lucky draw..
Photobucket last skali jgn lupe tinggalkan Id name n ur link kat komen yek..nnt xtau lak sape yg join..

PhotobucketNI HADIAH YANG BAKAL DAPATPhotobucket

Photobucket

Photobucket
so sape yang bakal lucky tu akan dapat
BUKU RESEPI CHEF WAN ok
haaaa ada lagi niiii hadia 5 sampul duit raya AVON
sampul ja ok duit raya taruk sendiri Photobucket



so tunggu ape lagi jom join ramai-ramai kuikuikui
PhotobucketPhotobucket

0 Comment:

Tolong Klik Saya :)