Pages

Ads 468x60px

23 August 2010

eHh eHh eHh AdA KuRmA BrAnD NaDiA ^__^

Photobucket
nadia suka ok S U K A diulangi SUKA...
ermmmmm apa yang nadia suka sangat ni kan
mesti kowang bengang kan budak ni dok sukaaaa sukaaaa
suka natang apakanPhotobucket

huhuhuhu rilek yer kamu-kamu bulan-bulan
puasa ni xbek marah-marah
banyakkan bersabar yer Photobucket
ni haaaa nadia nk gitaw ni..
ada ari apa xingat lak mals nak chek fon date
nadia g kat kedai yang sllu nadia g beli
barang tu...untuk mak nadia niaga
tiba-tiba sementara dok tunggu pekerja
kedai tu timbang gula merah n beras pulut
kat nadia..nadia dok belek-belek la
apa yang ada kat kedai tu
tiba-tiba....jeng jeng jeng.......PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


ehhhh lambat lak siput ni nak tunjuk benda tu
Photobucket

haaaaaaaa ok sampai dah hehehhe nadia saja antar cek siput ni
bagi menguji kesabaran kamu-kamu hehehe....
ni haaaaaa
Photobucket


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket KURMA JENAMA NADIA Photobucket
huhuhuh jangan marah nama kamu-kamu
xdew ade nama nadia ja hahahha bangga nadia
ada kurma brand nama nadia
bukan yusuf tayoob je kew
nadia pun adew so yusuf jagn jeles yer huhuhu
Photobucket


3 Comment:

CHEGU ALONG said...

famous lol kurma ade name sendirik..nak jugak!! :)

Azwandy Bin Muhamad said...

nadia jual ke ni...?
hehe...

nur_eimi said...

kene derme kat kawan2 kurma nadia tu hehehe

Tolong Klik Saya :)