Pages

26 November 2010

APA KEJADAHNYA INI !!!!!!!!!!!

opsss owi tersasar lak title agak gemapak
gempak ke gemapk lah bagi nadia ^__^
nadia nak ucap tq to nuffnang ni bagi nadia be
tapi peliknya xde naik ni n earning dari 6sen tggal 1sen hahahaha
tolong gelak ok..pelik la kan napa macam tu ek
era dulu walaupun xbnayk tapi dia naik ni ctr dah zero
earning pun dari 6sen tggl 1sen apa cita lah ni

haa tengok lam kotakmerah tu be ade 6sen kan tapi nadia cek skrang ade 1sen ^__^
xpelah nak buat macam mana xde rezeki nih abadikan sebagai be sudah hahhaa
lam kotak hijau tu dah meter baru2 ni malas nadia nk buat n3 ni alang2
dah buat n3 be skali kan lah ^__^

APA-APA TQ TO NUFFNANG BAGI NADIA BE
MA KASI YAAH HEHEHEHE



ok nilak nak tunjuk jelah simpanan peribadia tarfik nadia dah mula
naik dah tengok nih abaikan yang ketot tu k hahah hari tu malas ckit
xsihat sama semalam nye kurang ckit pada malam kelmarin sebab xbw dok kodek
benda baru nanti nadia akan gtaw apa bnda baru tu ok layannnnn zasss hahahha


4 comments:

eLLy said...

emm akak tak gheti nak mengodek nuffnang nie.. berap dia kasi akak ambik jela .. ~tapi klu nak kasi lebih pun best gak~

Miza Yusof said...

banyaknya BE nadiaaa:)
traffic tu tinggi betul tahniah yaa.
jeles ni traffic nadia tinggi. miza termengah-mengah bw. hehehe

haszuraidah ishak said...

tahniah nadia dpt be baru..

ha, mana template br tu? tak sabau nk tgk..

NeidIyra said...

okey ar tuh cik nadia..
dpt gak B.E bru..
kn3?
hehe taniah yep..

Tolong Klik Saya :)