Pages

Ads 468x60px

29 November 2010

BILA KITA SAYANG ORANG TU.......

http://www.pixabella.com/wp-content/uploads/2009/02/i-love-you-clip-art.png
Bila kita sayang orang tu
Kita terima je apa yg org tu kata
Tapi bila dia kata kat kita?
Hati kata takpe, manusia tak sempurna

Bila kita sayang orang tu
Kita tunggu dia lama pun takpe
Tapi bila dia tunggu kita?? dia marah2
Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu

Bila kita sayang orang tu
Kita tak tido pun tak pe layan dia yg tengah bosan,
Tapi bila kita bosan
Ada dia layan kita?
Hati kate tak pe, dia busy kot!

Bila kita sayang orang tu
Kita gaduh dengan dia, kita diam je
Tapi dia heboh 1 dunia
Hati kata tak pe, dia tension tuu

Bila kita sayang orang tu
Kita call nak cakap dengan dia
Tapi dia gayut dengan orang lain
Bila jadi camtu
Hati kata tak pe, dia ada hal nak cakap dengan kawan dia

Bila kita sayang orang tu
Kita bercerita dengan dia, rasenye cerita dengan tunggul lagi baik
Tapi bila dia bercerita dengan kita
Kita dengar, semua kite ingat
Hati kata tak pe, sayang katakan…

Bila kita sayang orang tu
Kita dengan dia lapar
Tapi kita bagi semua roti kita kat dia
Hati kata, ala takper, kesian dia….

Bila kita sayang orang tu
Kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih,
Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia
Hati kata, bukan selalu pun..

Bila kita sayang orang tu
Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit,
Tapi bila kita sakit,
Dia siap kuar dengan kawan2 dia,
Hati kata, ala tak pe, takkan dia nak berkepit dengan kita 24 jam

Bila kita sayang orang tu
Kita tak pernah pentingkan diri sendiri
Tapi dia hipokrit tahap gaban
Hati kata tak pe, dia memang macam tu kena lah terima..

Bila kita sayang orang tu
Kita sayang nak tinggalkan dia buat selama2nya
Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut,
Walaupun kita sakit, dia kata kat kita, sakit biasa2 je, jangan nak mengada-ngada
Hati kata, macam manalah dia bila kita tak ada, mesti dia gembira...

8 Comment:

:~:Budak Degil :~: said...

bila hati dah syg, semua menjd indah...hehe..

Encik MamaT said...

nadia sakita apa.............????!!!

N@di@ said...

budak degil yup betol tu bila hati dah sayang semua indah

PAK MAMAT cayunk nadia xsakit apa2 :D

Siti said...

err..macam terasa je..hukhuk, tapi betul la tuh. hati bila sayang semua mende jadi indah..

azwa_amani said...

terasa diri kdg2 buta bila dah syg sgt...:)

Gayahspears said...

sayang sangat tapi apa blh buat.. si dia bukan milik gayah..sob2..huhu

Pink Pearl Lady said...

manusia tak semua perfect,

yana said...

yup.betul 2..bila hati dh syg,sumenya jd indah kan..kte syg..huhu~

Tolong Klik Saya :)