Pages

24 November 2010

PERNAH MENARI CHICKEN DANCE ????

nadia tadi tiba-tiba dok mengadap lappy ni
hp nadia bunyi terkejut mak aii sebab
nadia taruk lagu ni

LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight

kat corus lak tu mang terkejut lah hahah
so nadia pon pk nak ubah my ringtone so tengah2 kodek
jumpa lagu chicken dance tuka pakai yang ni lak lah ^__^
dengar lagu ni teringat nadia masa g kem kat
SEDIM KULIM
kitaowang kena wat macm nilah bes sangt layan jelah k



NI LAH KENANGAN NADIA KAT SANA AWWW RINDU ABG GURUN HAHAHA





CARI MANA NADIA HOHOHO

7 comments:

Miza Yusof said...

best lagu ni. hehe
funky :)

zahidah dihaz said...

tak pernah la menari chicken dance =(


sesi blogwalking dengan menggila ^_^

Ms sunsWeetz said...

pernah2x...kalo kt matrik dulu selalu ada bila orientasi pun ada..n skrg Ms kat u pun kadang2x jd fasi ada gak chicken dance tu le turun keolesterol tu hehe

-nadia- said...

hee....suke2...
kat skolah..nadia slalu ajar2 dak nadia wat chiken dance..diorang seronok...:))

Bee @ honeyvsbee said...

budak2 tadika selalu buat persembahan ciken dance termasuklah anak akk

N@di@ said...

miza aha bes kan lagu nih layan ja hahahhaa

zhidah xpernh dgr so dgr lah hehehe

ms sunsweet bes an bila dnce dia cam klaka n enjoy habis hahaha

nadia aha sllu akan digunakn kat skolah kem n minggu2 orintasi lah kan heheh


akak bee mesti comel tgk diowang buatkan akak heehhe awww nadia suka budak2 teringin nk jadi cikgu tadika :D

tiefazatie said...

adik ifa suka lagu nie!haha..nad promote pic..nt c chenta marah..miahhaha

Tolong Klik Saya :)