Pages

01 November 2010

KENAPA DIA BUAT NADIA MACAM TU.....

salam semua nadia jam 11p.m tadi baru boleh on9 ni
maafkat semua sebab xsempat lagi blas bw kamu-kamu ^__^
disebabkan maslah nadia alami yang tak pernah nadia kena sebelum
semalam pukul 4.20 am (1november2010)
tiba-tiba streamyx nadia disconnet xtau nape lampu intenet terpadam
nadia pun angkat fon rumah ok boleh guna
tu maknanya acc nadia xkena jantung n nadia pun col la
100 TM n mula2 ade laki...suara dia sugguh nadia xberapa jelas
sebab dia cakp macam meleret dah la xbape paham
bahasa2 pasal tm ni bukan sllu hafal n belek kan hehehhe
n tiba2 bila dia suh nadia off kan cabel n on balik talian terputus masa dok nunggu
untuk on balik kotak cabel tu....pas tu nadia pon kol la balik
bila dah kol balik pegawai perkhidmatan tu pun dah bertuka orang la
perempuan lak yang angkat..macam agak sombong girl ni
sebab dia macam tension dengan nadia sebab nadia kurang paham
apa dia suh nadia buat...cik kak mang la saya xpaham sebab saya bukan la
dok menghafal bahasa2 tm ni cabel tu cabel ni kod tu kod ni
so tolong la besabar dengan saya ni...kalau saya cakp bahsa drawing pelan saya
agak2 awak paham ke...kalau menda tu awak tak tahu aiyakk
dah buat apa dia suh nadia buat... tuka ke cable yang kena pakai
waya yang smbungkan kat laptop xpayah pakai wifi
so nadia buat n dia suh tengok hasil lpas tu...
dan nadia pun letak la col... dan buat apa dia suruh dan masih xboleh jugak ok
dan lagi seklinya nadia kol..n kali ni nadia dengar suara perempuan yag layan nadia tadi
tahu apa dia buat kat nadia....lepas dia dengar suara nadia n masalah
nadia cakap streamyx nadia xboleh connet intenet...dengan suara macam
malas nak layan dia cakap kat nadia sebentar
ayat tu ja ok SEBENTAR dan nak tahu berapa lama sebentar dia
nadia tuggu dia selama lebih sejam ok
S.E.J.A.M
lebih lak tu tu nasib nadia letak mals dah nak tunggu sebab mengantuk...
kalau nadia xletak nadia xtahu dia AKAN biar nadia berapa lama lagi kat talian tu
kenapa dia buat macam tu yer.... sebabnya nadia asa dia malas nak layan nadia dah
sebab tadi dia dah agak tension layan nadia sebab nadia kurang nak paham
apa yg dia suh buat..kalau dia tak boleh saba kerenah orng
kenapa dia keja jadi pegawai perkhidmatan kat tm
yang perlu layan kerenah orang ramai...
dia mesti tahu nadia masih ditalian kenpa dia xbgtaw langsung kat nadia
yang dia akan smbungkan nadia kat sapa2 ka
tapi hanya cakp SEBENTAR n jawapannya nadia tuggu dia di talian selama sejam lebih ok
tapi kalau orang macm nadia ni buat aduan tak kan dilayan nya
aduan tu..diowang ni kalau aduan orang korporat ke kaya ke baru nak
hegeh-hegeh ambik tindakan bukan nk kejam sangt tpi dia kejam buat
nadia tuggu selama sejam kenapa tanpa cakap apa2 munasabah tak macam tu
nasib petang tadi nadia kol pegawai perempuan yang jawab kali tu
mang baik n sabar gilw aja nadia step by step suh buat apa yang patt
n talian terputus dia bolh kol balik nadia kat hp
so nadia nak ucapkan terima kasih sangt2 kat pegawai tadi yang saba
dan ramah layan nadia tadi tapi pada pempuan tu cari la keja lain ok kalau
taknak layan orang yg pelbagai kerenah....nadia gtaw kat pegawai yg baik tu
dia pun terkejut sebab lama sangt ok nadia tuggu sampai sejam lebih
so bagi nadia dia sugguh kejam pegwai yang suh nadia tunggu tu
tanpa dilayan sampai sejam lebih nadia xkan lupa itu ^__^

11 comments:

Ainismaira said...

Majoriti mmg macam tu kan.. maybe dorg xblajar communication n customer service kot.. mcm mana adab jawab call.. sabar la Nadia ye..

Anonymous said...

ololorlor..cian adik kite ni.

Unknown said...

mcm2 kan perangai..sbar jela

Nadia said...

ainismaira tula cian nadia huhuhuhuhu geram jugak terkena cam tu

av va ^__^ ma kasih sis sbb ciankan nadia ni

alinac nadia masih besabarla tu dear samapi bolh tggu di talian 1hour ^__^

cikpuanhady said...

iskh..iskh..ade ke patot macam tu..di mana budi bahasa, budaya kitaaa...

Unknown said...

adat ler tue nad
kne bersabor..
lagpun bnda nie bkn tiap2 hari
kalu tiap2 hari jadi br leh ilang sabar:)

Mashe said...

sungguh sakit ati ngan pekerja2 servis coustumer nih~ mmg...
siti slalu kena ngan ktm...
(sbb slalu tempah tiket)
ada yg okay.. ada yg x...

ann @ hatiberbunga said...

wat je report rasmi kt TM. mention spesifik tarikh n masa nadia wat call tu. suh dorg amik tindakan.
biasanya sykt besar2 yg ada customer service ni, perbualan telefon dorg record..

Myra Jay said...

4.20am Nadia tak tido lg ke??
Bersekang mata utk BW..Good job..hehe

Tula Nadia, myra pn kdg mls nk kol TM, kdg diorg wat sambil leewa je..
Streamyx myra so far xwat hal teruk, baru2 nie je slow bangat..

Hida Kadiso said...

org yg keje tu cume makan gaji je.. keje sebab nak baya ptptn.. hehehe..

Nadia said...

akak has tula diowng ni buakn dok kat bumi malaysia kot :D

shark nadia ok ja tapi heran napa dia wat macm tu sllu kol ok ni ja jadi camtu :D

siti betol tu dear bukn semua ade yg ok tapi yag xok dia pk dia hebat sgt kot bolh keja bhgian tu hahahah

kak ann dulu nadia dah penh buat pasl diowang tipu pasl permulaan daftar tapi xlayan lngsung report nadia nadia mals dah nk buat report

akak myra hehehh nadia mang sllu tdow lepas subuh :D

eda hahahah btol tu dear

Tolong Klik Saya :)