Pages

Ads 468x60px

30 October 2010

GRAF NADIA COMEL KAN ^__^

nadia suka kumpul menda comel-comel ni heheehhe
so arini nadia mau nunjuk la satu benda comel nadia kumpul
tapi nunjuk ni bukan atas dasar niat riak mau menunjuk yaaaa
ampun itu ^__^ nadia sekadar mau mencatat kenangan ini hohohohoh
skema tak ayat tolong jagn muntah ^__^

ok meh negok menda apa la nk nunjuk ni kan
comel tara mana sangat la kan xpe tengok ja la laynnnnnn......


ni dah penah tunjuk dulu tapi saja nk tunjuk lagi
rekod penah nadia buat sampai sekrang
xdapt dah hahahha so tolong gelak ^__^


yang ni sebab apa ditunjuk sebab xpenah dapt paling
tinggi macm ni per jam orang datang kes apa la pasal ni
sampai berduyun-duyun masa ni ek

haaa ni la yg comel lote tu hahaah
cantik ja tangga dia kan ^__^

yang ni sebab tengok sama ja walapon graf turun tapi
takat dia sama macam mana buat ek
serius xsengaja

ni pon sama jugak cuma hari 22 oktober ada lam minggu ni

so tujalah nk tunjuk walapun ade yg cakp garf uv xbanyak mana
ada hati nk nayang kalau ade yang kata cam tu sila
press ctrl+f4 k ^__^
hehehehe ma kasi sudi terjah hehhehee

2 Comment:

Myra Jay said...

Hehe, mmg cumel la graf cik Nadia, kira bnyk ar walau kekadg jatuh bangun tue..
Myra nie je masih merangkak..heee

tiefazatie said...

ok pe.poyo gle nad!nad nape xnmpk pun bil. uv tue??mau tgk.ngeh2.hihi

Tolong Klik Saya :)