Pages

Ads 468x60px

10 October 2010

HADIAH CONTEST NADIA ^__^

nadia dah siapkan hadiah for
NADIA PUNYA CONTEST
tapi untuk pos tak tahu lagi bila
disebabkan masa yang selalu mencemburui nadia
skema ek ayat ^__^
tapi sebelum tu nadia nak tunjuk la picture
pemenang untuk 1st ,2nd dan jugak hadiah saguhati
ok layan gambo jew k...nadia pening kepala ni sebab belum tdow ni
6.30am suda nadia belum tdow lagi awwwww






SO OK TAK MACAM MANA
DENGAN GAMBO2 TU AND BANTAL CUMIL TU
KALAU XSUKA PUN
KENA SUKA JUGAK HAHAAHHA


maw tdow sampai lebam

4 Comment:

haszuraidah ishak said...

comel2..suker2..thanks nadia..er bantal cumel tu pon dpt ke..hahaha

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

comelnya nadia..nak jgak..haha

Zila a.k.a Ka-Ching said...

haaaa lawanye pic i...(perasan sungguh kau hahaha)...

xsabo nak tayang kat sume orang ni heee....
zila sangat2 menghargai usaha nadia mengedit gamba smpai x tidow...(jerawat lam gamba ade buang x? hahaha...

ben said...

oke nadia!!!
ben suker...
chumel3...
wee~~~

Tolong Klik Saya :)