Pages

13 October 2010

SEJARAH TRAFIK NADIA ^__^


semalam adalah sejarah bagi nadia
pasal trafik yang xpernah nadia dapat
hasil dari nadia blogwalking sampai lebam
ni jujur nya blogwalking ok
xdew sehala nadia pegi satu2 blog
n ni hasil and so excited n terima kasih kepada
semua yang berjaya buatkan rekod nadia
trafik yang nadia asa xtahu bila plak akan dapat



walaupun ada yang cakap eleh bawu takat ni dah nak kecoh
tapi ni memang satu kebangaan bagi nadia
hahahha sebab nadia xpenah dapat macam ni sebelum ni tau
tgk la trafik nadia sllu 3ratus pun xsampai
awwwww sungguh happy lah huahuahuahua

9 comments:

Myra Jay said...

Waahhh, thniah Nadia, pencpaian yg baik bg myra sbb myra pn xpenah g dpt 3rat, huhu

nurul riza said...

tahniah...akak xprnh dpt byk tu...bg tips skit...hihihi...

shark said...

hohoh..
tu dia kalu efect 1hari sampi lebam.
jgn pasni lebam sampi xleh buka mata udah:)

haszuraidah ishak said...

waahhh..congrats nadia..tak main ar blogwalking satu hala kan..

Solihin Zubir said...

woahh.. bagos2.. keep it on! :D

eLLy said...

perghhh hebat ..
kunjung mengunjung tu satu amalan yg baik tapi klu dia tak mai ke kita harusss kita merajukkk

+budak gem0k+ said...

tahniah..

noreed said...

tahniah nadiah. kagum dgn semangat yang ada. keep up the good work :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tu la berkatnya BW

NEW N3

SEMALAM YANG HANGIT EH HANGAT!!

Tolong Klik Saya :)