Pages

Ads 468x60px

27 October 2010

TENSION OK

ni nadia tension ok setiap kali mandi ja ada ja suka skodeng
xde keja lain ka...xmalu ka dok skodeng nadia mandi ni...
nadia bukan nk tduh sapa2 tapi nadia geram...dah lama
nadia perasan kes ni tapi malas nak ambik pot lagi...
tak baik tuduh2 kan...nanti dosa lak yang xbesalah dituduh-tuduh
nadia penah gtaw kat mak nadia..mak nadia boleh gelak j..
aii geram tol nadia...dah nadia suka mandi malam2...lagi banyak plak tu
buat muka xbesalah...kalau pagi kurang ckit sebb mybe diowang pegi mana-mana
buat hal masing-masing dating kew apa ka xyau la nadia
tapi tetap ada jugak...walapun siang xmalu betol la..xtakut owang nampak diowang ke
yang dok skodeng nadia dok mandi ni...nadia tension ok
dengan diowang ni....dah nadia teramat geli dengan diowang ni
besa2 palk aiyakkk menci tol dengan diowang ni.....
nadia brani buat laporan yang memang diowang lah yg
suka skodeng nadia bila mandi....malu nadia tau waaaaaaaaaaaaaaaa
hajaham betol kau cicak

hehehehe nadia xank letak pic diowang ni
sungguh geli ok


7 Comment:

Tok Esah said...

hahhahahahahhaahahahahhahahahahah, wkakakkakakaka, tergelak bacer sorang2 tgah malam bute.. ingatkan kene skodeng betul td... khusyuk membaca... hampeh tol nadia... wakenabeb.. huhuhuhuu

kena skodeng betul2 baru hang tau.. hahaks

N@di@ said...

tok ecah jgn ar gerun dgr hahhahaha n3 boring ni la jadi hahaha

Myra Jay said...

Ooo abg cak yg skodeng yek..
Mmg nak kena la abg cak nie..
lastik kang bawu tau..heee

Kuman Chaos said...

tembak jer cick yg dok skodeng tu.. tkapun mandi dalam gelap hahaha
kuman "18SX??.." Entry

:: m!3yr4h_LolLy :: said...

ade ke patot cicak intai nadia mndi??
aishh...
cicak..cicak..
xda keje laen ke..
hihi

:"♥Warnida:"♥ said...

hahahahahh sama la ngn kta cik nadia:p klu blh tak nk lnsng slsh tau tgk bnda yg pnjg tu...eeeeeeeeeeeee..tpi mslh nya....cicak ni....mmg tak leh d pshkn ngn rumh org..stiap umh msti ada nya WALAUPN seekor...tension ja...tapi alhdmllh la skng ni....dia tak nk skodeng cik warnida mndi hahahhahahah( gelak guling2 ni)....

Siti said...

hakhak lawak! ingatkan kene skodeng betol2 tadi. :p

Tolong Klik Saya :)