Pages

Ads 468x60px

06 October 2010

My Giveaway by make a wish to felt!



ok ni ada nadia pantun ckit

sesama nadia beblogwalking
terjumpa dengan blog
Make a Wish to Felt! skali
kalau kowang semua nak join
klik kat banner yang adew keychain cupcake n stawberi

semua GA ada syarat
syarat nye very simple tahu
banner di side bar xpyah lekat
juz wat n3 dah cukup la tu

syarat memfollow nadia dah buat
tinggal nk letak jejak di koment
syarat punya la senangkan nak buat
tak teringin ke kowang nk join

setiap GA ada hadiah sudah pasti
kalau nak tahu tengok kat banner atas ni
nampak tak keychain cupcake,stawberi dan hairclip skali
tula bakal hadia untuk pemenang nanti

tuan blog tersangatlah baik
sampai syarat orang xbuat n3 pun xpe
disebabkan nadia ni niat baik ^__^
nadia tolong pomot skali lah ye

pemenang akan dipilih dua orang sahaja
tempat pertama hadiahnya misteri
kalau tuan GA suka akan n3 nadia
pilih la nadia sebagai pemenang nanti ^__^

buka ja mata terus blogwalking
blog walking sampai berpeluh peluh
kalau korang semua nak join
join lah sebelum 27 oktober 2010

segala syarat nadia dah buat semua
idea datang mencurah xkering-kerin
ckuplah sampai disini n3 nadia
kalau ada GA lagi insyaallah nadia join

ok tuan GA macam mana
ckup tak syarat nadia ^__^
semua wish me luck yer aminnnn...


2 Comment:

mama zharfan said...

good luck yer nadia!!

haszuraidah ishak said...

wahh..pandainyer nadia berpantun..good luck ek..

Tolong Klik Saya :)