Pages

Ads 468x60px

15 October 2010

LUAHAN HATI NADIA ^___^



nadia seorang yang mudah terasa
cepat menangis bila terluka
tapi agak kuat tok tempuh semua
kadang mudah mengalah bila terputus asa
bangkit semula bila keinginan menjelma
suka menolong bila ada yang meminta
tapi dibalas dengan buli n sering dipijak kepala
apabila terlalu memberi muka
sanggup berjalan kaki semata-mata mahu menolong teman yang dianggap setia
upanya dibohongi nya kita
suruh dijaga warung kedainya berkerja
dia pergi berseronok dengan adik angkatnya
katanya mahu pergi ada urusan kerja
tapi pergi jumpa adik angkat dia
nadia tertipu banyak kali juga
mahupun dengan kawan-kawan ataupun oleh saudara mara
nadia sering tanya my chenta
adakah mama baik sangat sebab selalu dibuli saja
ataupun mama jahat sampai selalu terkena
my chenta cakap "mama selalu tolong orang saja"
tapi bila diowang pijak pala
mama nak mengamuk kat papa (huhuhuhu)
cian my chenta yang jadi mangsa
nadia bukan terkena macam kes di atas saja
banyak jugak sampai tak terkira
sebab tu nadia jadi pendiam sampai la
dok kurung dalam bilik lama2
bila lapa baru kua
tapi ada jugak yang tak berpuas hati dok mengata
sedangkan nadia xmintak duit kat depa
tulah manusia zaman la
xboleh jaga mulut dan mata
pantang tengok n tahu keja nak mengata
banyak lagi pasal nadia kalau nak dicerita
penah dijadi mangsa fitnah manusia
sampai kua dari rumah sewa
dituduh macam2 perkara
walaupun xpenah buat kat depa
tapi nadia mohon pada yang maha esa
kuatkan hati nadia sebagai hambanya
kalau ini adalah ujian atau balasan atas dosa2 untuk nadia
nadia terima dengan hati yang redha
bukan untuk mengaibkan sapa2
cuma luahan hati seorang wanita
yang selalu dibuli manusia
bila nadia dah mula menjauhkan diri dari hampa
jangan hampa dok mengata nadia
nadia memang diam dan malas nak layan hampa
sebab nadia ada alasan yang boleh dicerita
walaupon benda dah berlalu lama
tapi masih segar dalam memori yang dicipta
harap maaf pada semua
kalau ada yang terasa bukan nak marah sapa
nadia cuma luah apa yang rasa
kalau ada salah kat mana2
mohon maaf berjuta2
sebab nadia xmaw ada yang berdendam sampai la
sebab nadia dah mula jauhkan diri dari semua
hidup dalam bilik yang kecil tapi selesa
beradap laptop 24jam bila mood gila2
sampai tak tidow malam siang sebab dok berjaga
lepas subuh baru nak lelapkan mata
bila bangun tengok jam dah pukul dua ^__^
nasib mak nadia spoting gila
tapi ada yang cakap nadia xguna
tapi xpa nadia maafkan ja
sebab nadia xnak hutang dia kat sana
sebab nadia pun banyak jugak dosa
cuma sekarang mencuba menjadi lebih baik dari sebelumnya
harap kowang semua doakan nadia
agar hidup bahagia di masa akan tiba
walaupun sekrang penuh dugaan dan cabaran dunia
nadia gagahi juga untuk tempuh semua
so itu ja nadia nak cerita
kalau perasan semua hujung ayat huruf" A" saja
sebab idea nadia tengah datang berjela-jela
selamat membaca semua
macam seperti di atas tajuk luahan hati nadia
nadia fun n crazy di luaran saja
tapi dalam hanya dia ja tahu semua
so berdoalah kalian semua untuk nadia
harap dengan berkat doa kamu-kamu semua
nadia boleh berjaya di dunia dan akhirat sana
terima kasih lagi sekali kerana sudi membaca
kalau rajin koment la juga ^__^
ok semua nadia stop kat cini ja
SALAM SAYANG DARI NADIA UNTUK MY CHENTA
N SALAM 1 MALAYSIA UNTUK KORANG SEMUA
^____^



meh layan lagu ni nadia suka sangat lagu ni awwww
^___^

5 Comment:

eLLy said...

dik kita serupa tapi tak sama ;p

Gayahspears said...

salam..
nape nih nadia..
gayah sayang nadia jugak...

shark said...

seorang yang sensitif nie
hehehe

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

nadia papepun hidup diteruskan jugak tau!
sayang nadia walaupun perkenalan kita dialam maya...~~=)

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

huhu..
cool nadia..hehe!>,<!

Tolong Klik Saya :)