Pages

19 September 2010

AKibAt dEmAm DaN SaKiT KePaLa yAnG tERlAmPaU........

kamu-kamu adew semalam nadia cakap nadia nak demam kan
perghhhhh semalam sampai pukul bape pagi nadia nda boleh tidow tauk
sebab kepala asa macam nak terkeluar segala uarat saraf
sakitnye nadia ja boleh tau huhuhuh serius sakit waaaaaaa
n punye nak bagi kurangkan panas dalam badan
disamping bolh kurangkan skit kepala ni antara
bahan-bahan yang digunakan geeeeeee



hahahaha ni cara pertama letak sengkuang
kononnye ingt dapat la sengkuang tu serap haba lam kepala me ni
tapi upanya xdew makna pon sengkuang kat ats skali tu
nadia dah gigit macam tu sebb tu tinggal bnyak tu ja hahahhahaha^__^



ok ni cara kedua guna air asam 2minit permulaan ok la
tapi lepas tu xjadik ape dah...bila nak tdow ja xboleh skit kepala snagat
dalam tu sengkuang yg nadia guna letak kat blakang hohohoh penah kew owang buat cam tu
tapi hasil dia nadia letak lima minit bila angkat
sengkuang tu pon suam...so my body mang darjah kepanasan tinggi kot
asal sengkuang yang nadia tunjuk kat ats tu macam tu la bulat
tapi dah digigit macam tikus jadi la tinggal macam kat atas huhuhuu



cara ketiga dah xboleh tdow sgt nadia....nadia terpaksa bngun walpun xlarat
g dapur cari air seperti dia atas
nama air tersebut air cao badak yer nmpk tak badak kat stiker tu
sapa tak tahu meh ni nk gtaw seperti di atas adalah air cap badak
untuk mengurangkan kepanasan di dalam badan...
lepas minum air ni bawu boleh tdow..alhamdulillah...
walapon skit jugak tapi xtersa teruk macam seblumnye

n arini nak tahu nadia balik pada klik ambil uba t mak demam
n singgh kat
Go to fullsize image
nadia kat situ nak beli air cap badak la sebab asa macam xsedap badan lagi
mals ambik ubat skali mak tadi sebb xsuka makan ubt ^__^
n asanya xdew sapa terkejut tapi nak cakap jugak
aritu abag nadia beli air cap badak kat kedai biasa juz 1rm only
n bila nadia beli kat 7e dua kali ganda harga dia owhh
memandangkan semua kedai dah tutup sebb dah lewat
beli jugk la meh lihat perbezaan harga dia ^__^



ini pengumuman untuk rakyat jelata kedah yaaaa hhohohoh
kususnya bag penduduk sekitar ALOR SETAR
FUN FAIR di belakang PACIFIC ALOR SETAR MALL
sudah bermula so kumpulkan jeritan anda untuk menaikn apa
yang patut dijerit kuikuikuikui
xcaya tengok kat bawh ni bawu tadi nadia lalu blik
pada klinik..


http://i173.photobucket.com/albums/w50/theanswerL2/alorsetarmall.jpg

NI LA ALOR SETR MALL
dekat dengn umah nadia sebelah
ehsan cik google
sebb tu masa ni xdew kfc lagi
sekarang dah adew ^__^



pic ni nadia ambik masa blik knduri tadi ingt bawu pasang


upanyaaaaaaa malam tadi blik dari klink
laaaaaaaaaaaaa
dahh start upanya lepas ni dengar la
jeritan2 maut samapi ke rumah nadia sungguh pencemaran ^__^
haaaa layan jela pic kat bawh ni




kat cini ada pnggung big cinema jugak tapi nadia bawu masuk dua kali
xsuka sangt g panggung hohohooh













habis daaahhh so mai la cepat bawak duit banyak2
depa ni mang pandai lepas raya budak2 bnyak duit bis kat depa ja T__T

1 comment:

haszuraidah ishak said...

semoga nadia cepat sembuh!!!

Tolong Klik Saya :)