Pages

Ads 468x60px

01 September 2010

Ka-Ching Nak Bg Duit Raya~!!

GA LAGIIIIIIII 
Photobucket

yaaaa diulangi GA lagi yer kali ni hadia dia 
berbentuk segi empat tepat yer haaaa nak tahu apa segi empat itu
kena baca n3 sampai habis nadia xnak kasi tahu awal-awal 
huhuhuh pembuli tegar kuikuikuikui

tajuk GA kali ni
Photobucket

ehh ehh macam dah tahu-tahu ja kamu-kamu
segi empat tepat tu apew huhuhu
ok kat bawah ni banner GA ni yer


4 orang orang ja KAK ZILA akan pilih secara rawak untuk dapat
DUIT RAYA TAU
Photobucket 
ok yang atas ni bukan duit raya yer tapi bunga raya kuikuikui


Hadiahnye taraaaaaa
Photobucket 
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1st Duit RAYA RM50!!
2nd Duit RAYA RM30!!
3rd Duit RAYA RM20!!
4th Duit RAYA RM10!!


Syarat2 penyertaanPhotobucket
Photobucket Mesti jadi Follower Ka-Ching & Lipat's Bundle 
Photobucket Link Kitorg kat your Blog
Photobucket  Buat Entri pasal GiveAway ni kat Blog Korang
(Tajuk: Ka-Ching PreLoved Nak Bg Duit Raya)
selain dari tajuk ni x laku ye Photobucket
Photobucket Tinggal jejak blog korang kt KOMEN @ E-Mail Zila ye~~sebab KOMEN dah bleh pakai Yippie~~~~



ok semua nadia dah ikut 
harap2 ada luck amin.....
Photobucket
kalo nak join suntik CINI yer Photobucket

3 Comment:

FloEllen said...

wah dik, cutenya..nanti akak join yer...hehee

N@di@ said...

ok akak join jgn xjoin taw dapt duit tu contest akak nadia nk join jugk tp nnt yer hehehe ^__^

Faizal n Fashitah said...

Uishhh semenjak nak raya ni,.. macam2 contest kat dunia blog ni kan. Apapa pun, semoga adik menang duit raya.. bleh la belanje abang nanti heheheeh...

Tolong Klik Saya :)