Pages

Ads 468x60px

17 September 2010

heyyyyy ko kawan baik aku tapi aku xsangka.............

heyyyy ko ingat ko mintak maaf aku boleh maafkan kau senang
aku memang manusia yang sagt lemah dan xsamapi hati
tok menyakiti kawan-kawan tapi bila ko dah buat kat aku macam ni
senang ja ko nk mintak maaf...ko dengar cini ko kawin dengan EX BF aku ok
tu pon dia putuskan dengan aku sebab salah paham
dan ko ambik kesempatan atas.... salah paham dia kat aku
aku xsangka ko sanggup wat aku macam ni
ko kawan aku selama ni yang aku anggap rapat sanagt
tapi xsangka..ko yang kawin dengan dia
ko membe aku weiiii membe aku..napa ko ambik kesempatan atas
apa jadi antara aku dan dia.....ko cakap kat aku ko balik kenduri
kawin adik ko...ko tipu aku weiiii ko tipu akuuuu
Ya Allah ko membe aku tapi bila aku pegi majlis kawin exBF aku
apa yanga ku tengok ko dan dia atas pelamin tu
ya ALLAH masa tu hanya tuhan ja yang tahu....
hati aku aku nampak ko dengan dia atas pelamin
ya ALLLAH berilah aku....kekuatan.....aku mang xboleh trima
tapi aku pkir ni takdir ALLAH untuk aku.....
aku terima cuma hanya ALLAH ja tahu
aku ikhlas ke tak maafkan ko....tapi yang pasti hati aku
terlalu sakit melihat kalian di atas pelamin...
sambil tersenyum lebar menyambut tetamu...
tapi hati aku masa tu melihat kalian hanya ALLAH ja tahu....
tergamak ko membe baik aku buat macam tu....ko sanggup terima dia
heiiiiii ko sanggup....terima dia sedangkan ko tahu dia putus dengan aku sebab
dia salah paham ko xcuba terangkan tapi ko ambik lagi kesempatan
n ko cakap kat dia...dia buat keputusan yang betol n aku akan paham
ko memang kejam aku mang xsangka......
kami bersama dah tujuh tahun kot....tapi dalam 7 minggu dia kenal ko
dia wat ko isteri dia...n putuskan aku sebab salah paham dia
aku mang tak leh apa ko buat
hanya ALLAH ja tahu ikhlas ka tak hati aku maafkan kalian
sebab sakitkan hati aku terlalu sangt sakit


wahai kalian ni bukan cerita nadia ok ni nadia tengok
epilog syurga cinta malam ni
mang panas sangt tengok lak part ex tunang dia
naik pelamin dengan membe baik sakit kot hatii.....
bertambah benci lagi nadia kat nafi tu
sebab muka dia mang sebijik kot macam ex bf nadia dulu
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
i hate u so much k.....noktah....
mang jantan dot dot dot.....
tapi kan kamu-kamu nadia mang sakit hati
kalau betol bnda tu jadi kat realiti nadia
macam nadia cakap hanya ALLAH ja tahu nadia
ikhlas ke tak maafkan owang yang penah sakitkan hati ni....
nauzubillah.......
ok2 dah bis dah cita pegi tdow huhuhuhu
tu ada yang nadia tmbah ayat sendri bg panas.....^__^
jangn marah yer.....

6 Comment:

- yaLp - said...

cian awk..saba ae..='(

Dc said...

laaa..ingat kan cerita sendiri..rupa2 nya epilog syurga cinta..hehehe..Dc tgok semua episode cter tu hehehe

Gayahspears said...

haha.. sabat k nadia.. laki mmg camtu tp x sume...

Latifah bee kay said...

Keh3. .ingat kan cerita nadia. .pulun akak bace sampai bwh. .hehe. .sabor nadia oii. .akak tengok gak. .tp kekadang tu lupe coz remote uh mang anak akak selalu sorok ,dia nk tengok katuuuunnn je. .

Khumaera Ismail said...

argh..tipah tetipu..ahaha~

Fane Davis said...

astagagagaga....saya ingat cerita benar tadi,.sampai saya baca satu nafas jak....fuh....cerita lain pulak...
umm...tapi memang buat sakit hati lah kalau ini real story....
moral of the story...jaga BF baik2 ,ikat dia ketat2.hehhehe

Tolong Klik Saya :)