Pages

21 September 2010

RaMbUt pAStI LemBUt n mEnAwAn ^__^


ni kamu-kamu nadia bukan nak bagi petua pasal rambut la hehehehehe
ok nadia selalu rimas pasal rambut nadia ni
sebab rambut nadia lurus tapi bila kering agak kembang hahahahaaha
macam klaka jaan....tula kalau boleh tak nak buat rebonding
dah la xkeja mana nak cekik duit..mintak mak fuhhh cian makkk ^__^
xdew kew sapa2 tau petua macam mana nak buat rambut
menawan yang xkembang hehehehe
serius rambut nadia dah dekat berapa minggu xsikat
mang nadia jenis lepas mandi lepas rambut
dok depan kipas n bia ja pastu
guna jari ponn boleh hahahahahahah ganti sikat serius nadia buat macam tu
boleh kata setiap hari n setiap kali mandi nadia buat macam tu



sumpah nadia punya rambut bukan macam ni hahahaha
iklan tak berbayar ok smbung kat bawah ni

rambut nadia totally mang xdew masalah cuma kembang ja ckit ja ok
bukan macam aleycat tu.....nadia suka my hair sebb tak payah guna sikat
mang comfirm xkan kusut sebab tu nadia kalau bangun tdow pon
guna jari macam iklan pantene ja betulkan rambut haaaaaa
serius xtipu pastu ambik getah ikat siap ^__^
sebab tu nadia sikat rambut lam sebulan 2 3 kali ja asa nya betol sumpah tak tipu
hhohohohooho pelik kan ini budak haaaaa lagi satu nadia nak tanya
kamu-kamu nadia pakai SHAMPOO LOREAL tau
yang iklan aishwara rai tula ni macam ni lebih kurang botol dia
tapi nadia nye lain ckit tapi warna merah la

http://www.loreal-paris.de/img/l10n/products/305x262/HCa20_1.jpg

tapi nadia nak tanya kalau kita orang islam guna mang tak dew masalh kew
takut jugak sebab sekarang macam-macam dengar ni tak boleh tu tak boleh
tapi harap-harap shampoo ni xdew masalah la hehehheh sebab my cousiin
kalau datang uamah pon suke shampoo nadia
diowang cakap lembut serius best pakai shampoo ni
waaaaaaahhhhh teruja hahahahahaha ok stop

plsssss coment sampai lebam k
kakak-kakak blog nadia .....
adik-adik manis kak nadia.....
abang-abang hensem bergaya....
dan
kamu-kamu yang sebaya nadia....


7 comments:

mr.curly said...

ckp bab rmbut ni penin gak nk jwb.. tgk jele saye ni, kdg2 lebah leh tinggalkn madu kt pale saye, ade ke patuttt.. hehe

amoisofea said...

nak try nak try :)

amoisofea said...

nak try nak try :)

Amirrah Zawani said...

saya pun guna shampoo ni :)

Honeyvsbee said...

Akak pakai penten jew. .kalo yg lain. .bermasaalah. .bab halal haram wallualam. .tp rase nk try hpa nye, kompom halal

Honeyvsbee said...

Akak pakai penten jew. .kalo yg lain. .bermasaalah. .bab halal haram wallualam. .tp rase nk try hpa nye, kompom halal

Camellia said...

step 1: basuh rambut dengan air sejuk...basuh dan bilas dengan air sejuk.

step 2 : gumpal rambut ngan towel.ala...bungkus rambut tu.

step 3 : jangan keringkan depan kipas~ bior je...pastu jangan sikat....bior dulu...

step 4 : amik towel bentang atas bantal, tabur bedak skit..pastu tido la...esok bangun pagi baru sikat.

cuba lah~ kalau x jadi..hee! kene cari petua lain kot.

;)

Tolong Klik Saya :)