Pages

28 September 2010

KENAPA BE CELCOM NADIA TAK NAIK2

salam semua nak nagis lu kew tak ek ermmmm jap nk pki huhuhuu
ermmm asanya xpayah kot hahahhaha mang gilew budak seko ni ^__^Y
seperti tertera di atas yer kenapa BE celcom nadia tak naik dah ek'adakah telah tamat tempohnya ataupun ada keslahan dan kesilpan dimana2 si comel nuffnag kalau nadia ada wat slah nadia mintak maaf la k waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kenpa BE celcom nadia dah xnaik naik dia demam ke sakit kew -___- nadia rindu akan dia si comel nuffnag tolong la naikkn balik BE nadia kalau be celcom dah xnk naik lagi ganti la dengan be bawu lagi anggun dan bergaya tolong la si comel nuffnag tu la gaji nadia buat masa sekarang sebb nadia tidak berkerja lagi.....huhuhuhuhuhuhu
harap si comel nuffnang dengar lah rintihan hati suci nadia ni huhuhuhuhuhu teeeeeeeeeeeeeettttttttttttttt
suci kew hati nadia alhamdulillah wat masa la ni xda la nak dendam dgn sapa2 lagi ^__^
so dengan merendahkan dirinya walaupun ramai cakp nadia agak tinggi orangnye ^__^
nadia minta si comel nuffnang akan mengembalikan BE kepada nadia walaupun bukn lagi si celcom tak kisah la apa2 pun nadia terima dan BE tu tetap comel dan bergaya di atas nun jauh di atas header nadia ok stop merapu takat ni

TAPIIIIII SERIUS NADIA NAK BE LAGIIIIIIIIIIIIIIII
^__^
SEKIAN TERIMA KASIH

1 comment:

mama zharfan said...

BE celcom me pun mcm nadia punya gak ..dh statik..me rasa dh abis tempoh promo/kempen nya kot..
me semlm baru dpt BE air asia..moga2 nadia akan dpt byk BE baru yer :)

Tolong Klik Saya :)