Pages

Ads 468x60px

04 September 2010

"CONTEST KAD RAYA DAN KENANGAN SILAM



CoNtEsT kAd RaYa dAn KeNaNgAn SiLaM

Nadia join contest lagi hehehehehe
kali ni by
Photobucket ASY Photobucket



sebelum tu nadia nak UCAPKAN
SeLaMAt BeRpUaSa
dAn
sElAmAt meNyAmBuT hArI RaYa aIdIlFiTrI
to tuan contest yer ^__^





sebut kad raya mesti teringat zaman dulu punya cita
n nadia percaya setiap owang mesti ada
kenangan masing-masing pasal kad raya right?
ok ni nadia nak cita pasal kenangan nadia pasal kad raya
mungkin xdew la gempaq mana
tapi bila diingtkan balik lucu plak heheheh
nadia dulu masa time budak2 kolah
mang suka sangt bagi kad raya
dalam 2 minggu nak raya nadia nak kalut2
beli kad n pos bukan sbb apa
nak bg sampai awal nant boleh kawan2 nadia balas balik
sungguh xikhlas hohohoho.....
yang lucunya kat blakang sampul
kad raya semua nadia tulis
ayat ni
JIKA TIDAK SAMPAI SILA KEMBALIKAN KEPADA
NURUL NADIA BT ISMAIL
ALAMT 15.KAMPUNG HUJUNG ALOR
BATU 3 TANDOP,
05400 ALOR SETAR,
KEDAH DARUL AMAN....
ayat skema betol kuikuikui...
nak tahu kenapa nadia buat macam tu
bukan takut xsampai
tapi akai nak bagi membe balas balik kat nadia
hahahaaha sungguh jahat ok masa tu
n ni dia kad2 raya yang nadia dapat semua
nadia simpan sampai sekarang
xdala banyak mana tapi amat berharga
n terpikir kanpa sekarang owang dah xguna cara ni
bes ape bolh simpan tgk dah bertahun
nadia still boleh baca apa yang 4 5 tahun lepas
punya bicara huhuuhu

kalau perasan tengok tu kat pic atas adew kad raya
dari diraja KEDAH...
KAD TU NADIA DAPAT DARI SULTAN KEDAH
sebab masa dok teknik dulu nadia n geng2 teknik
kirimkan kad raya for SULTAN
n teramat suka bila pihak dari istana
balas balik yeaaaaaa...huhuhuhu terlebih suda
tapi serius suka xpenah dapat kan
dari istana lak tu so kamu-kamu jangan jeles yer....heheheeh ^__^
ok tu ja asa nak cita pasal kad raya dan kenagan silam
ok tuan contest nadia dah join ^__^
harap semua syarat tu memnuhi yer...
ok lagi sekali nak UCAPKAN
SeLaMAt BeRpUaSa
dAn
sElAmAt meNyAmBuT hArI RaYa aIdIlFiTrI
to tuan contest yer ^__^
andai ada tersalah bicara dan tutur kata
maaf dipinta sempena nak raya hehehehehe...Photobucket

6 Comment:

~~su manje~~~ said...

wah....saya blum dapat satu pun kad raya...hantar dah 12 keping...em...mungkin saya nie...x de ramai kawan kot

Asyraf Hamasaki said...

Salam Cik Nadia

Terima kasih kerana sudi menyertai ;-)
Penyertaan di terima
Kod peserta adalah 034
sila hantarkan alamat rumah * utk penghantaran kad raya *
di Email adress
asyrafhamasaki@gmail.com

MiZi said...

nadia amek kad raya saya nadia kat page saya tau

aku_gayahspears said...

huhuu,, nadia join contest nih ya (^_~) gayah x sempat la :( byknyer kad raye..dr thn sekolah dulu yak..hikhik

Black_roses92 said...

kita punye kad raya yg lme2...dah jadikn buku skrap.. hehe

Maxloon120 said...

Bagus betul, boleh dapat Kad Raya dari Sultan Kedah^^

Tolong Klik Saya :)