Pages

Ads 468x60px

30 September 2010

TaG Dari misH LoLlYpOp....


1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
hati

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
apa ya dah lupa sebb slalu pakai duit mak ja hahahaha

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkahwinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
kat umah sendiri la tema xtau la ikut masa


4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
ermmmmm cuba la teka hohohoho

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
awwwww kalau diizin yang esa buat selamanya ^__^Y

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dia selalu datang kat umah ja senang mak boleh tgk hahahah

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
alamak dah lama sangat xbeli


8) Apakah nama penuh korang?
nurul nadia


9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
mesti la mak sebb my mom single mother awwwww

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
entahla sbb nadia suka dok umah ja lam bilik mengadap laptop hahahah

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
macam mishlolypop cakp mesin yang basuhkan ^__^

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
tempat yang menarik yang semua owang nk pegi situ


13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk kot ^__^Y


14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang. -
cumil
peramah
cepat mesra awwww


15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
my lappy compaq
bantal busuk ahhahahah
jam casio me ^__^
cincin nadia
gelang silver

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?
semua yang asa nk dengar dengar ja xde taksub sangt ^__^

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
1mei tak penah sambut pon huahuahuahua

18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
sapa yang baca ni wajib ambik k
hahahaahh sapa suh baca
xambik dosa hahaha



19) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag
sapa yang ambik tag nadia ni di adalah
blogger paling spoting ^__^

1 Comment:

aJa said...

kre aja boley ambek x??hehe

Tolong Klik Saya :)