Pages

Ads 468x60px

25 March 2011

BILA TANGAN SUKA LENGUH APA KAMU-KAMU RASA

salam semua selamat pagi JUMAAT ...hari segala hari
pagi nih tangan nadia lenguh lah nak on9 naip2 pun
macam xde mood aiyakkk..tangan nadia suka lenguh
kalau lenguh mak aiii tekanan....dia rasa macam mana
tak tau nak cita...kamu-kamu selalu lenguh takk
apa kamu-kamu buat bila lenguh,,nadia selalu lenguh dekat
lengan dekat pangkal bahu nih bawah ckit,,
pangil apa lengan ke hahahaah.....waaaaaaaaaa lenguh nihh
memang xselesa lah...nak kena cari minyak
yuyi cap limau..jap...T___T

http://2.bp.blogspot.com/_bkdrpfui6bU/TUmHeAU4yyI/AAAAAAAAA84/802ltTHbsQM/s1600/yuyi.jpg
sedapkan bau minyak nih ^__^
picture google


nota hati>>> lenguh tanagn nihh waaaaaaaaa

6 Comment:

zahidah dihaz said...

dua tiga hari lepas pun lenguh juga...rasa nak pergi massage badan...


New Entry: Heel: Harus aku cerewet

N@di@ said...

wahhh nadia xpenah massage badan
maka cakap xelok kalau anak dara msaage seblum berslin aiyakkk betol ke huhuhuh

Mama Kembar 3 said...

mama pun suka sgt guna minyak yu yee nih.. utk si kembar pun guna ni jugak, best!

ShazlinaSaad said...

lenguh ke nadia?kn rehat2 kan tgn dl kot? takpun picit2 sikit tmpt lenguh tu...

N@di@ said...

mama kmbar3 akak sedap minyak tuhh nadia plak jenis xblh bau minyak angin nih tambh2 bam cni n minyak cap kapak so dgn ada myk yuyi nih mang best heheheh pnjng nye comnnt :D


shazlina
heheheh nadia sellu lnguh2 dear sbb tertndih bila tdo kot heheh

mommylavender said...

la sian die, rehat2 dulu tangan tu...mommy ni lak jenis tak suka minyak, semua jenis mnyak angin....~hee

Tolong Klik Saya :)