Pages

01 March 2011

MR HUAYANG SELAMAT MENYAMBUT Hari Ulang Tahun Tentera Darat Ke 78

salam semua dah tgh hari pun nih...
makan lunch ape yer...arini 1 MAC 2011
Hari Ulang Tahun Tentera Darat Ke 78
serius terlupa nadia...nasib akak nana post pasl tuh
wish tok husband dia ^__^...
so nadia pun nak wish tok MY MR HUAYANG terutamanya
dan semua abg aska kat lua sana

SELAMAT MENYAMBUT
HARI ULANG TAHUN TD YANG KE 78

http://www.mydefencereview.com/wp-content/uploads/tentera_darat.jpg
http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/58/m_4a5b820a8faa4594bf5d77c709b65602.jpg
ni bahagian my MR HUAYANG
KOR JURUTERA LETRIK JENTERA DIRAJA
betol kew??? hahaha sengal dah 3 tahun pun xtahu lagi


masa kusus dua tahun lepas takslah cari lah sampai dapat ^__^

nota hati>>> patut dia diam ja sejak dua menjak ni yer nak kena tibai nih

5 comments:

ibu qaleesya said...

selamat hari ulang tahun untur tentera

siti nurkhijah said...

biasa la tu nadia.... dekat2 nak ari ulang tahun mesti bz memanjang... kena kawad tu tak yah cerita la, naik itam muka..

Jiji-Fify said...

ha'ah tadi kat hotfm, fafau, AG & FBI pakai baju tentera! comel!

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

KHRLHSYM said...

buaya darat tergolong ke? hehe main2 je :P

cikpuanhady said...

wahh..wahh..wahh..bakal puan tentera la ni..ngee..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Tolong Klik Saya :)