Pages

Ads 468x60px

07 March 2011

KAMU-KAMU PERASAN TAK CELCOM MEMILIH NADIA

salam semua tadi luch makan ape yer
sowi kat semua peserta contest nadia
nadia agak lambat mengupdatekan gambar2 kamu-kamu
so sesiapa yang nk cek gambar dia ada ke tak
boleh tgk kat n3 atas yg melekat tu k
okeyh ni balik pada celcom kamu-kamu persan tak
ada nama nadia di iklan celcom
taupun nadia ja yang nampak
atau pun kamu-kamu nampak jugak
iklan di yng ini nih heheheh
kalau kamu-kamu pun nmpak jugak
makna nya nadia bukan persan lah hehehehe


ataupun setiap blog dia detect nama owner tuh ermmm
nampak tak nampak tak ^__^

2 Comment:

bee said...

haaa nampak ..erm tak tengok betui2 lah pulak iklan nih !

nur ikhyar dee said...

eh tak perasan pulak...nak tgk jugak la..

Tolong Klik Saya :)