Pages

17 March 2011

LAGI KES BUANG BAYI KALI NIH TANPA TANGAN KAKI DAN ALAT JANTINA T___T

salam semua tdi tegok tak berita terkni
pkul berapa entah yang kes buang bayi tuh
bayangkan lah bayi tuh ditemui dengan ngeri ok
tanpa kaki tangan n alat jantina dia
disebabkan dimakan oleh binatang mybe anjing la kot
ya ALLAH siapa yang sanggup buat macm tuh
kalau tak nak pun babay tuh g lah jual
sekurang-kurangnye dia selamat di bela orang
yang mahukan anak
bukan mnglakkan tapi kan
lebih elok dari jadi macam tuh
kecian nye nadia dgar tergamak diowang buat mcm tuh
sah2 mereka disisi ALLAH sekarang orang yang berbuat demikian ????

meh layan gamabo anak2 buah nadia ^__^




kan Best dapat tgk diowang ketawa riang cam tuh ^__^

5 comments:

topimagine said...

xsabar nak kawen.. nk ade anak sendiri.. hehe (tergatai lak) :)

N@di@ said...

hahahaha dah ade calon pergi lah meminng hahahah

mrs Gee :) said...

mmg xdak hati perut org yg wat keje buang anak nih.. xkesian ker tgk wajah suci.. arghh bb sgtla chumel.. sampai hati kan.. mmg xdak hati perut..

Finaz Jaafar said...

kalau taknak sgt anak tu bagilah orang jangan wat cmtuh.kesian

penyisir rambut said...

macam2 da...
dunia akhir zaman...

Tolong Klik Saya :)