Pages

08 March 2011

NADIA BELI ARNAB KELMARIN MARILAH TENGOK ^__^

salam semua gd morning yaa....
kelmarin nadia dengan mmbe g cari arnab
sungguh comel arnab yang kitaowang beli tau
sepasang rm30 ja..murahkan....
nadia beli kat rumah pak cik mana entah
tak kenal hhuhuhu kat rumah dia banyak arnab cumil2
baru beranak pun ade geli ok...
tapi arnab yang dibeli bukan nadia punya lah
mak nadia tak kasi bela waaaaa,,,
dia cakap nak bela nadia pun tak larat nak bela arnab lak
huhuhu kejamnyeeee geram tau
meh tengok arnab nih....frustnyeee tak dpat lagi bela arnab
kelmarin tanya mr huayang dia pun macam tak kasi jugak aiyakkkk geram!!!






7 comments:

AtiE aBduLLah said...

hye;D
i pon suker arnab dari kecik2 lgi tau..hehe
yg puteh tu comey..arnab ni cepat pregnant tau...jaga jaga..hehe

liyana shana said...

: cute sanap2 !

saharinasaharudin said...

comelnyeeeeee rabbit clor putih tu..

nur ikhyar dee said...

kat rumah saya ada banyak arnab :)

aDieyZa said...

comelnya arnab2 tu!!

noor said...

bela lembu or kambing la nad. leh dpt income byk nt. mcm asyraf muslim 2..

N@di@ said...

atiee bab tulah nadia geli bila dia pegnnt dan bila adah pegnent tu mesti beranak so bila berank ank dia tecik2 merah2 waaaaa geli nyeeee ^___^

yaaa liya cute kan hehehe

saha putih kan suci murni sekrag dah nmpak kaki dia comot dah ^__^

nur bnyak ke arnab kasi la nadia dua ekor yg cumil2 hehehehe

noor hahah bela itu binatang bnyak modal la yunk tapi xcumil macm aranb hehehehe

Tolong Klik Saya :)