Pages

Ads 468x60px

24 March 2011

TRAUMA ULAT DALAM NASI LEMAK....

http://www.healthychinesemealsrecipes.com/wp-content/uploads/2009/12/Nasi-Lemak.jpg

salam semua nampak tak..nampak tak...nampak tak....ayat nak kena lempang ^__^
nampak sedapkan nasi lemak kat atas....tadi nadia macam tulah
sedang asyik dok makan nasi lemak..dengan penuh semangatnya
tiba-tibaaa MAKKKKKKKK jumpa ulat dalam nasi lemak tuh...waaaaaaaaaaa T__T
terbantut selera nak makan... apa yang ada dalam mulut
kua balik *___*....aiyakkk macam mana dalama nasi ada ulat
ermmmm potong stim nak layan nasi lemak pagi nih....
mak cakap maybe beras dia lama kot sebab tuh ada ulat
yerke...beras xcuci ker??? ermmm tak tahu nak cakap apa
trauma ulat nasi lemak *__*

http://3.bp.blogspot.com/_mrFTEaCWKpE/SDvPODotAQI/AAAAAAAAACY/COFB7BvGIfI/S220/ist1_1858252_caterpillar_cartoon.jpg
sengeh ko yer ulat boleh dok dalam nasi lemak
nadi pagi nih dushhh

9 Comment:

Gen Fujita said...

Erk, macamana le boleh ada supplement protein tambahan tu. Aku teringat masa duduk asrama dulu, tiap kali kalau diorang masak sayur, pasti akan jumpa ulat.

N@di@ said...

hahahah betol tuh
nadia pun dulu dok asrama sllu xmakan sayur
serius geli....
lagi satu kangkong kalau kat asrama memang xmakan kuah dia smapi hitam legam aiyakkk geli hehehe

nur ikhyar dee said...

bukan takat lat kalau kat asrama tu,kadang ekor cicak pun ada....wekkks!!!

AkmaFaizal said...

hehe...nanti kita mati pun makan dek ulat. tak yah geli2 sangatlah nadi..redha ajelaa...

klau saye, yg ulat tu buang. yang lain belash je..hehehe..

N@di@ said...

hahahah betol tuh nur nadia dulu asrma sayur memangxmakn tgk2 jugak hehehe

alahh akak akma mang lahh nti mati ulat makn kita jugak...tapi sekrang kita xmati lagi...hehehhe

Gen Fujita said...

Haiwan terbesar pernah direkodkan kat asrama dulu. Tikus dalam kawah sambal. Betul weh. Tu yang paling tragis sekali. Patut le sambal hari tu rasa sedap dia lain daripada biasa. Wargghhh. :D

cikpuanhady said...

huhu..agak membantutkan selera nak makan jugakla..huhuhu..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

zuneta said...

betul ke ulat ni??? eeee..geli usus...selalunya..lau orang jenis masak banyak2...memang dia takkan belek dah sayur2 ni..pakai potong je...yg selalu sangat jmpa cacing yg merah tu..kat kobis...jadi...zu memang dah tak makan kobis dah lepas tu...leh bayangkan kedai2 makan...duk potong2 kobis..tnpa tengok setiap sehelai kobis tu...

cik pulau said...

err.. mesti lepas tu fobia da makan nasi lemak.. demn!!!
ulat kot.. errrr.. geli..

Tolong Klik Saya :)