Pages

07 March 2011

HADIAH CONTEST "JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG" DAH SAMPAI LAMA TAPI....

salam semua sowi tuk dear shida sebb nadia bawu
nak kasi tahu bahawa hadiah dear dah sampai
dah agak lama sampai cuma nadia baru berkesemapatan
nak buat entry kasi tahu nih heheeh meh kita tgk
apa yah hadia nye



bungkusan yang dibalut sungguh kemas ^__^




nadia dikasi sekali brosur air macam bio aura tuh n kereta myv ^__^




keadaan sebelum dikeluarkan




tapi lepas kua hancur macm nih waaaaaaaaaaaaaaa T__T
sbarjelah mybe nadia asa sebab di kena tindih dengan mnda yag lagi berat
sebab tu dia pecah cam gtu seday xbolh pakai waaaaa

7 comments:

Noraien said...

alolooo,cian nyer..saba ea dear.. :)
xde rezeki nak pkai la..jgn sedih2 tau..

zuneta said...

aik...npe jadi cam tu...guna pos biasa ke?? xde rezeki tu...

BisKut ChiPmOrE said...

xd rezki la sayang.. sabar ye~~

Mama Zharfan said...

ala, sedihnya..:(

me singgah click HB


nak menang purse clarks ori? jom vote!

N@di@ said...

heheh nadia sabar lagi dear noreain

zuneta dia pakai pos ekspress

biskut tq dear seday jugak sikit nih T__T

tiefazatie said...

adoi la..ciannya..xsngka nad pun kna nie..
sbr je la..mna tahu ada hadiah lg best nt kan2..

Gadis Kampung said...

alamak...kenapa jadi mcm tue...sedihnyer GK tengok..pasni tak nak buat contest bg hadiah mcm dah la...nk bg duit tunai senang sikit tak rosak....sori nadia...

Tolong Klik Saya :)