Pages

Ads 468x60px

02 March 2011

SIAPA PERNAH TRY BEDAK RONASUTRA NIH

Ronasutra Mineral Powder in Cream Peach (01)
http://img140.imageshack.us/img140/1565/1001365f.jpg
pak cik google yang kasi hehehe

Salam semua...siapa kat sini pernah pakai
powder ronasutra nih....
hasil dia macam mana..ok tak
bedak cosmay yang miyami tuh mana lagi okeyh yahh
so ada tak kat cini pernah try ronasutra
sharing lah ek...


7 Comment:

Jiji-Fify said...

ramai gak akak dgr org pakai product ni.

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

nursyamime said...

kwn2 aku ramai gak yg pakai miyami...
bgs gak la..
ronasutra ni xtau la oke ke x..

Nadd said...

pernah pakai and still pki lg skrg.
bdk ni mmg best. kulit muka nadd xbrminyak.
try lah.. :)

nerz mimi said...

orang da bertukar la kak.... miyami ni bagi sape2 yang pakai tudung kaler dia tuh akan tinggal kesan kat tudung....

Puanbee said...

akk pakai miami tu jer..ronasutra tk try pun haaa

risa said...

akak memang makai miyami dari dulu ni nad...tak tau le ronasutra tu ok ke idak..emmmm

Lin Azlina said...

miyami penah pakai jugak..meninggalkan kesan kat tudung..hehe...skang guna ronasutra..okeyla

Tolong Klik Saya :)